Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Licentie beenmode

Geplaatst:

Hoekjan

Ik werk voor een bedrijf dat als core business beenmode heeft. Waar kan ik licenties voor beenmode vinden? Zijn hier beurzen voor?

Bijvoorbeeld een bedrijf wil het merk Nijntje (bruna) op een sok hebben, hiervoor hebben wij dus een licentie nodig, waar kunnen wij deze krijgen?

BVD

Featured Replies

Geplaatst:

djluc

Bij de bedenker van Nijntje informeren?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Hoekjan

• Auteur

Ja, i know maar ik gaf maar een voorbeeld. Want er zullen toch wel beurzen voor zijn om informatie op te doen hoe je moet handelen (waar je rekening mee moet houden) etc.

Geplaatst:

TwaBla

Een grote partij in character merchandising in NL is Wavery. En hier vind je de internationale koepelorganisatie. Probeer een licentie op Bratz te krijgen!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Hoekjan

• Auteur

Merci, dit zijn de dingen waar ik naar op zoek was.

• 2 years later...
Geplaatst:

Arthouse

Spam

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Toch aardig dat je na twee jaar de moeite neemt voor je reactie

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.