Geplaatst: 23 maart 200619 j Hoekjan 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik werk voor een bedrijf dat als core business beenmode heeft. Waar kan ik licenties voor beenmode vinden? Zijn hier beurzen voor? Bijvoorbeeld een bedrijf wil het merk Nijntje (bruna) op een sok hebben, hiervoor hebben wij dus een licentie nodig, waar kunnen wij deze krijgen? BVD
Geplaatst: 23 maart 200619 j djluc 4.6k berichten 8 Trofeeën 118 Reputatie Bij de bedenker van Nijntje informeren? Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Geplaatst: 23 maart 200619 j Hoekjan 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Ja, i know maar ik gaf maar een voorbeeld. Want er zullen toch wel beurzen voor zijn om informatie op te doen hoe je moet handelen (waar je rekening mee moet houden) etc.
Geplaatst: 23 maart 200619 j TwaBla 22.7k berichten 6 Solutions 9 Trofeeën 1.4k Reputatie Een grote partij in character merchandising in NL is Wavery. En hier vind je de internationale koepelorganisatie. Probeer een licentie op Bratz te krijgen! Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Geplaatst: 23 maart 200619 j Hoekjan 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Auteur Merci, dit zijn de dingen waar ik naar op zoek was.
Geplaatst: 25 augustus 200816 j Iwan van Geelen 3.2k berichten 8 Trofeeën 213 Reputatie Toch aardig dat je na twee jaar de moeite neemt voor je reactie geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Hoekjan
Ik werk voor een bedrijf dat als core business beenmode heeft. Waar kan ik licenties voor beenmode vinden? Zijn hier beurzen voor?
Bijvoorbeeld een bedrijf wil het merk Nijntje (bruna) op een sok hebben, hiervoor hebben wij dus een licentie nodig, waar kunnen wij deze krijgen?
BVD