• 0

Telemarketing op no cure no pay basis

Beste HL'ers,

 

Voor een reeds gelanceerd project denken wij aan het toepassen van telemarketing. Ik vroeg me af of er bedrijven zijn die dit op no cure no pay basis doen?

 

Iemand tips of ervaringen?

 

Bedankt,

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik denk dat iemand als Eelco Google allang bezocht heeft en het principe van Ebay ook wel begrijpt.

 

Waar het hier om gaat is of er mensen zijn met ervaringen bij het toepassen van telemarketing (callcenter etc). Wat zijn de kosten? Wat is de conversieratio? Welke obstakels zijn er? etc...

 

Voor mij is dit ook nieuw, ben ook wel benieuwd dus :)

Verstuur gratis en eenvoudig professionele nieuwsbrieven met Enormail (www.enormail.nl)

Link naar reactie
  • 0
geen id of telemarketingbedrijven ook zo werken, lijkt me wel

anders doet niemand daar zn best om leads te scoren...

 

Een béétje telemarketingbedrijf doet dat niet gratis. Want ze hebben te maken met aanloopkosten. Dus hangt het er helemaal vanaf wat je zelf biedt: zijn er al prospects of moeten ze zelf maar zien wie ze bellen? Is er al een belscript of moeten ze dat zelf maken? De kosten zullen vast wel variëren, maar voor niks gaat de zon op.

 

En over bellen gesproken: wat let je om een paar bureaus te bellen en je vraag voor te leggen?

 

Verder snap ik niet wat een e-Bay banner uit de vorige bijdragen hiermee te maken heeft. Zie de link met telemarketing niet helemaal moet ik zeggen...

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat bedoel je precies met het toepassen van telemarketing?

Gaat het om het maken van afspraken. Of telefonische verkoop? Of het telefonisch enquêteren? Of het in kaart brengen van je doelgroep?

 

Als je wat meer daarover kunt vertellen kunnen we makkelijker antwoorden.

 

Er zijn namelijk wel bureaus die op no-cure-no-pay basis werken. Maar beetje afhankelijk van wat je precies wilt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Rikkert,

 

We zouden graag zien dat een telemarketingbedrijf een product van ons verkoopt op no cure no pay basis. We betalen dus per gerealiseerde verkoop, niet per uur of per belletje.

 

Groeten,

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

Link naar reactie
  • 0

In de link die Jeroen al aangaf hebben we sales op die basis al besproken.

 

Er zijn telemarketing bureaus die wel op die basis werken. Rene heeft ook al aangegeven om eens wat bureaus te bellen en het tegen ze aan te houden. Gewoon even rondbellen, lijkt dus het beste advies.

 

Houd er wel rekening mee dat telemarketeers geen verkopers zijn. Andersom overigens ook niet.

 

Of het op die basis werkt kun je alleen maar uitvinden door het te gaan proberen. Zelf heb ik er geen goede ervaringen mee. Is ook een beetje afhankelijk van het product en de markt. In de markt voor (web)advertenties is het wel veel gebruikelijker om op ncnp basis te werken.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heeft iemand ervaring met een bedrijf of heeft iemand een overzicht waar ik deze bedrijven kan vinden? (Buiten Google om)

 

Groeten,

Eelco

De nieuwe Nederlandse Clickbank : www.paypro.nl

sms-marketing toepassen in jouw organisatie? www.smsdistrict.nl

e-mailmarketing toepassen? Verstuur gratis nieuwsbrieven via www.enormail.nl

eBay PowerSeller worden? www.powerseller.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.