Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
paulinebr
al schrijvende aan mijn ondernemingsplan moet ik toch echt even het volgende kwijt....
wat mij opvalt is dat het met de service gerichtheid van de verschillende bedrijven droevig gesteld is. vraag is... ligt dit misschien aan mij dat ik het niet goed aanpak?
ik heb nu met 3 partijen gesproken voor het maken van een offerte voor 1 van de belangrijkste onderdelen van mijn ondernemingsplan.
bedrijf 1) beloofde de offerte binnen 2 dagen te mailen. na ruim een week nog niets en na een belletje bleek een systeem eruit te liggen waardoor ze niet konde mailen (?). na ontvangst van de offerte bleek de (belangrijkste) helft te ontbreken. die waren ze vergeten :o
bedrijf 2) beloofde in 2 dagen de offerte te sturen. na een week geen offerte en na een belletje bleek de 'offertemaker' van niets te weten en de man met wie ik alles besproken had ( de directeur) was er niet. na het weekend kreeg ik een telefoontje van de directeur dat hij helaas alles kwijt was en of ik het nog even kon vertellen waar het ook weer om ging... :P
Bedrijf 3) zei helemaal niets wanneer ik de offerte tegemoed kon zien ( stom van mij want ook nu had ik er om moeten vragen). na een week even een mailtje gestuurd wanneer ik de offerte tegemoed kon zien. wel een leesbevestiging gekregen maar verder geen reactie.
Ligt dit nu aan mij? word ik niet serieus genomen of moet ik meer haar op mijn vrouwelijke tanden krijgen??
of zijn bedrijven zo welvarend dat ze geen nieuwe klanten nodig hebben?
graag jullie reacties, tips en ervaringen.
groeten,
pauline
altijd eigen baas willen zijn, gewoon een keer DOEN