Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Leuke chat feature hebben we hier

Geplaatst:

perry

Zat de spelen met de chat feature hierboven in de tools menu. Ziet er leuk uit. Werkt dat al helemaal?

Perry

Featured Replies

Geplaatst:

willemj

Je bent wel erg optimistisch bij mij werkt het voor geen meter :-X

Geplaatst:

ernohannink

Werkt bij mij wel, met Firefox. Ben alleen niet zo'n chatter.

ErnoHannink helpt zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen

http://www.ernohannink.nl

http://www.enthousiasmeren.nl

Laat de klant naar jou

komen

Hyves voor freelancers

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Op 9-6-2006 om 20:31, willemj zei:

Je bent wel erg optimistisch bij mij werkt het voor geen meter :-X

Wat werkt er bij jou niet dan?

De chatfunctie komt overigens bij Ronald Kleverlaans Webclusive vandaan :)

Geplaatst:

perry

• Auteur

Volgens mij werkt de chat wel, al heb ik de camera's niet geprobeerd.

Weet verder niet welke doelstellingen er aan hangen, maar, lijkt me niet echt nodig om gezichten in beeld, te hebben, zou veel mooier zijn als je:

- Power point slides kon delen. Kunnen we elkaar wat presenteren en soundboarden.

- Eén persoon als voorzitter kan spelen en anderen de mogelijkheid tot spreken kunt geven.

- Deelnemers ergens kunnen aangeven dat ze wat willen zeggen.

- Op het forum kunnen zien dat er mensen in de chat aanwezig zijn. Het zal nu niet druk worden of je moet tijden afspreken.

Wat ik nu zie is 6 gezichten op één beeld die door elkaar heen kunnen praten of zo?! Lijkt me niet zinnig en bruikbaar, maar nogmaals weet niet welk doel het moet gaan dienen

Wel leuk initiatief!!

Perry

• 1 month later...
Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

WillemJ, kun je aangeven wat er niet werkt? Volgens mij (en de andere deelnemers hier) werkt het namelijk wel.

In het kort hierbij een overzicht van de huidige functionaliteiten:

- In het chat venster kunnen meerdere personen met elkaar chatten (vervanging van de oude Java-chat)

- Videokamer 1,2 en 3 zijn 1-op-1 kamers waar personen een persoonlijk gesprek kunnen onderhouden, zonder dat de rest het kan volgen. Wanneer er twee personen ingelogd zijn dan kunnen andere deelnemers niet meer inloggen

- De grote kamer is een webconferencing omgeving met maximaal 6 personen.

Er is inderdaad ook nagedacht over de mogelijkheden om een presentatie te tonen en om een voorzitter functie aan te wijzen, maar in deze eerste versie is heir niet voor gekozen. Wanner er behoefte naar is, dan kan dit zeker ingebouwd worden.

Wat betreft het aantal aanwezige personen in de chat, daar zal ik nog even contact over opnemen met Jeroen. Volgens mij is die kennis namelijk wel beschikbaar, maar is het nog niet ingebouwd in de Higherlevel templates.

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

perry

• Auteur

Ik krijg een error netconnection failed. ik zag wel DLA even gelijktijdig in de chat Goodmorning zeggen.

Perry

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Klopt, ik zat lekker met mezelf te chatten... ;D...toen Perry erbij kwam crashte de chat. En nee, hier bedoel ik niks mee... ;)

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Ik denk dat dit een tijdelijke hick-up was van onze hosting-provider. Het lijkt nu allemaal goed te werken namelijk.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.