• 0

in korte tijd veel gebruikers 'scoren'

Sinds kort heb ik een aantal sites online gezet, waar ik in korte tijd veel gebruikers wil proberen te scoren. Dit omdat de sites krachtiger worden naarmate er meer gebruikers te vinden zijn en ik wil voorkomen dat gebruikers teleurgesteld worden door het gebrek aan andere gebruikers.

 

Nu vroeg ik mij af of er HL-ers zijn die eerder met een dergelijk bijltje gehakt hebben? Ik heb er wel enige ervaring mee, maar zou graag ook eens input van anderen hebben.

 

Desnoords zou ik de variaties ook nog kunnen uitproberen bij de verschillende subsites, kan ik gelijk meten wat het beste werkt ;)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ow sorry, een linkje: www.spelersmarkt.com

 

De basketbalversie heb ik gisteren 'gelanceerd', daar druppelen nu langzaam de eerste gebruikers binnen. De volleybalversie loopt al wat langer en heeft al redelijk wat gebruikers binnen. De overige versies moet ik nog mee aan het werk en er staat ook al een aantal nieuwe sporten klaar.

Link naar reactie
  • 0

sportende webloggers.. dat is een goede, die ga ik eens zoeken!

 

Of bloggende sporters. Sloggers! Volgens mij zoekt Ilse thema's voor verzamelblogs, dus daar heb je al een aanknopingspunt.

 

De naam spelersmarkt suggereert dat spelers het aanbod vormen, terwijl clubs de vragende partij zijn. Maar je doet ook het omgekeerde. Waarom heb je dan geen clubvinder of clubfinder?

 

Ook lijkt me een toplaag interessant: sporttalent waar medespelers het talent uit hun teams kunnen presenteren. Of trotse ouders. Daar zit ook op den duur potentieel in, want stel nou eens dat op jouw site als eerste een Olympisch medaillewinnaar gesignaleerd is. En je hebt vroeg beeldmateriaal!!!

 

Voor je het weet heb je een tv-programma: Sportscout...

 

Dus wel copyrights of medegebruik van beeldmateriaal claimen. Vrijwaring van en toestemming tot, blablabla.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

:D Interessante opties, waarvan er al redelijk wat de revue gepasseerd zijn (alhoewel de naam sportscout... ;))

 

De naam SpelersMarkt komt voort uit 2 overwegingen:

 

1. de term spelersmarkt is in de sport redelijk bekend en eenduidig gedefinieerd

2. op een markt komen vraag en aanbod bij elkaar, in dit geval komen vraag en aanbod in de sport bij elkaar: sporters, teams en trainers kunnen allen vragen en aanbieden.

 

Overigens is de internationale url die geregistreerd is wat algemener.

 

 

Maar voordat ik extra diensten/sites kan opzetten heb ik eerst 1 essentieel ingredient nodig: gebruikers! De naam moet een bekend fenomeen gaan worden in de sporten waarin SpelersMarkt actief is. Hoe meer gebruikers, hoe meer nut, hoe meer autoriteit. Hoe meer autoriteit, hoe meer kansen voor leuke uitbreidingen.

Link naar reactie
  • 0

Als je huidige gebruikers tevreden over je zijn komen die nieuwe gebruikers toch vanzelf. :-\ Je zorgt er natuurlijk wel voor dat ze met een simpel tell-a-friend formuliertje anderen uit kunnen nodigen. Eventueel maak je een koppeling met de hotmail adresboeken van je users. Ook is het leuk om een icoontje te maken wat ze op hun eigen site kunnen zetten met bijvoorbeeld hun status. http://www.rapleaf.com/ doet dit o.a.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Als je huidige gebruikers tevreden over je zijn komen die nieuwe gebruikers toch vanzelf. :-\

 

Dat klopt, daarvoor heb ik wel een soort kritische massa nodig, al was het maar om de dienst uberhaupt nuttig te laten zijn. De kwaliteit van de dienst wordt mede bepaald door het aantal gebruikers. Ik heb die massa al wel met 1 afdeling, maar daar heb ik weinig aan als het gaat om mond-op-mond reclame voor een specifieke sport.

 

Je zorgt er natuurlijk wel voor dat ze met een simpel tell-a-friend formuliertje anderen uit kunnen nodigen.

 

Uiteraard, 1x klikken, een emailadres invoeren en klaar. Kost 10 seconden.

 

Eventueel maak je een koppeling met de hotmail adresboeken van je users. Ook is het leuk om een icoontje te maken wat ze op hun eigen site kunnen zetten met bijvoorbeeld hun status. http://www.rapleaf.com/ doet dit o.a.
Hmm, dat is een interessante, ga ik over nadenken! thx.
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 65 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.