• 0

sms en win onderneming

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ga het niet verloten onder alle inzenders. Ik zeg gewoon bv. de 50ste smser wint de prijs. ( alle 49 smsers daarvoor krijgen een berichtje helaas u ben niet de winnaar ). Is dit mogelijk?

 

Of anders een spaarsysteem, hoe bedoelt u dat precies? Zoiets van de 50ste smser krijgt 100 punten en kan een kado uitkiezen twv van 100 punten. ( bv een digitale camera ). Dit kan optie 2 zijn.

 

Toch gaan mijn interesse uit naar optie 1 zeg maar. Op de website www.smsvooreenprijs.nl staat een voorbeeld. Eigenlijk precies hetzelfde wil ik doen.

 

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit in strijd is met de kansspel wet?

Link naar reactie
  • 0

Altijd al tegen je vrienden willen zeggen dat u Directeur bent geworden? sms dan nu 'topbaan' naar 3736 en maak kans op gegarandeerd 2 jaar lang een directeursfunctie binnen een BV! :-X

 

anyways, sinds afgelopen januari zijn er allemaal nieuwe regels opgesteld omtrent smsdiensten. Echt interessant is het naar mijn idee niet meer.

Je kunt beter wachten tot de nieuwe generatie mobiele netwerken helemaal is ingeburgert. Dan gaat er een speeltuin voor je open.

 

En denk nou niet dat je die regels wel kan omzeilen of lak aan gaat hebben, want dan keert de provider (emexus, telefuture ed) gewoon niet uit, omdat zij verantwoordelijk voor jouw doen en laten zijn.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Een avontuur is het zeker. Maar aangezien er ontzettend veel smsdiensten zijn lijkt het mij erg belangrijk dat je heel goed vaststeld wat jou onderscheid van anderen.

 

ik denk dat dat je beginpunt moet zijn. Maar dat is natuurlijk mijn mening, je kan natuurlijk ook gewoon zo snel mogelijk een smsdienst beginnen en zoveel mogelijk investeren in reclame maken. Dat zie je hedendaags veel gebeuren.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 104 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.