Is wat snel en slordig in elkaar gezet, maar als dat wat netter gebeurd kun je bijvoorbeeld in een minuut 30 websites over een bepaald onderwerp voorbij laten gaan. Nu zit iedereen weliswaar Weblogs en bookmarks bij te houden, maar je browsed je een ongeluk. Dat kan sneller met deze methode.
Vraag is:
Mag je zomaar een screenshot van een website nemen en die op deze manier uitzenden?
Uiteraard kun je op iedere screenshot klikken en de echte site oproepen.
- In het begin zul je dat waarschijnlijk moeten vragen.
- later als het echt loop wil men er waarschijnlijk graag bij staan, mits het netjes en goed per onderwerp bij elkaar is gebracht uiteraard, dat begrijp ik.
Wie weet of dat zou mogen en misschien al sites weet die een soort gelijk probleem oplossen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Ik wil iemand op een idee zetten, maar denk dat we tegen wat haken en ogen aan lopen.
Zou je vogelvluchten van websites mogen maken.
Zoiets als dit: http://www.morevalue.nl/viewlets/vogelvluchten/crm/crm_viewlet_swf.html
Is wat snel en slordig in elkaar gezet, maar als dat wat netter gebeurd kun je bijvoorbeeld in een minuut 30 websites over een bepaald onderwerp voorbij laten gaan. Nu zit iedereen weliswaar Weblogs en bookmarks bij te houden, maar je browsed je een ongeluk. Dat kan sneller met deze methode.
Vraag is:
Mag je zomaar een screenshot van een website nemen en die op deze manier uitzenden?
Uiteraard kun je op iedere screenshot klikken en de echte site oproepen.
- In het begin zul je dat waarschijnlijk moeten vragen.
- later als het echt loop wil men er waarschijnlijk graag bij staan, mits het netjes en goed per onderwerp bij elkaar is gebracht uiteraard, dat begrijp ik.
Wie weet of dat zou mogen en misschien al sites weet die een soort gelijk probleem oplossen?
Perry
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag