Als je een bedrijf / onderneming wil beginnen, wil je dit doen op een zo gunstig mogelijke locatie.
Nu probeer ik dit wel door te bellen met gemeentes, en het checken van de goude gids. Om daarin dan te kijken, hoeveel van dat soort gelijke ondernemingen er al zijn in de omgeving die geschikt lijkt.
Maar nu hoop ik dat er een snellere manier is, en misschien wel een site op het internet die zich daarmee bezich houdt.
Ik zelf ben dus op zoek naar een geschikte locatie voor het starten van een Fitnesscentra.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
EER
EER
Als je een bedrijf / onderneming wil beginnen, wil je dit doen op een zo gunstig mogelijke locatie.
Nu probeer ik dit wel door te bellen met gemeentes, en het checken van de goude gids. Om daarin dan te kijken, hoeveel van dat soort gelijke ondernemingen er al zijn in de omgeving die geschikt lijkt.
Maar nu hoop ik dat er een snellere manier is, en misschien wel een site op het internet die zich daarmee bezich houdt.
Ik zelf ben dus op zoek naar een geschikte locatie voor het starten van een Fitnesscentra.
Kan iemand me hier mee helpen???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/9542-geschikte-locaties-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag