• 0

leverancier

Gast Verwijderd account

Hallo allemaal

 

 

 

We kunnen ook niet zomaar met asus in contact komen, er zijn alleen maar tel. nummers technische service. Dus hoe moeten we dit dan ooit kunnen bespreken met mensen van ASUS?

 

 

Ik hoop van jullie te horen.

 

THANKS

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0
Gast Verwijderd account

ASUS Computer Benelux B.V.

Fultonbaan 12, 3439NE Nieuwegein

Telefoon 030-6022452

Fax 030-6021594

;)

 

Beste Bunyamin Erdogan,

 

Bij deze de gegevens die je overigens heel makkelijk kunt vinden.

Als je wilt inkopen en sterk worden in de markt moet je altijd de bron zoeken. Ook al gaat het om een product die je moet herleiden aan een eancode.

 

Daarnaast een tip: Houd altijd in je achterhoofd dat jij de klant bent en hun degene die willen verkopen, althans je moet ze overtuigen dit te willen.

Hoe groot het bedrijf ook is. Laat je hierdoor niet imponeren want het is geen gunst om bij hun te kopen.

 

Zet hem op, ga ervoor, en laat ze weten dat ze jouw moeten leveren om zo weer hun marktaandeel te vergroten.

 

Gijs

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Even Googlen, op European tenders. Het gaat je veel tijd kosten want dit soort tenders hebben veel regels. Er zijn bedrijven die abonnementen verkopen op aanbestedingen. Dan krijg je een e-mail als er weer eens een prijs aangevraagd wordt. Maar dit soort tenders zijn groot, vaak voor vele honderduizenden of miljoenen Euro's, want er is een minimum bedrag waarvoor een bestelling aanbesteed moet worden. Groothandelaren zullen veel meer kans hebben op zo'n aanbesteding omdat zij de producten veel goedkoper inkopen. Concentreer je op de markt waar je wel kansen hebt om je producten te verkopen. Dat zal in jullie geval waarschijnlijk eerder binnenlandse bedrijven en eventueel overheden zijn. Niettemin kun je het altijd proberen, aangezien er veel bedrijven zijn die dit soort kansen uit tijdgebrek laten liggen.

 

Manolito van de Wouw

Clickbizz Internet Solutions

http://www.clickbizz.nl

 

Link naar reactie
  • 0

1: site is langzaam

2: je aanbiedingen mogen er meer uit knallen, zijn nu heel braaf verwerkt op de pagina

3: Banners aan de linkerkant zijn druk en leiden af

4: ik mis een goede rubrieksstructuur aan de linkerkant. Maak in ieder geval de tekst duidelijker leesbaar daar ook.

5: zolang je nog geen referenties hebt, laat ze weg

6: gebruik kleur om je site onder te verdelen. Het is erg grijs en het is me niet duidelijk waar ik als eerste moet lezen. Bv links de rubrieken, midden de producten, rechts de voorwaarden, garantie etc.

 

Volgens mij staat alle informatie wel op de site, maar moet je vooral duidelijk worden. Succes!

 

edit: ben even verder aan het kijken, maar om daadwerkelijk een product te bestellen (MyPal GPS Pocket PC A632 bv) moet ik 6 keer klikken voor meer informatie, terwijl ik gewoon direct wil kunnen kopen. Als ik meer info wil, moet die info wel beschikbaar zijn, maar het moet niet de overhand hebben.

Kijk bv. eens bij wehkamp.nl hoe zij hun pagina hebben opgebouwd en vooral hoe snel je naar het direct product wordt gestuurd.

 

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk hetzelfde, stel ik wil bestellen een Grafische kaart.

 

1. Ik klik links op: grafische kaarten

2. Dan moet ik iets kiezen (ik ben geen expert dus ik gok maar wat) ATI gekozen

3. Dan krijg ik een overzichtje

4. Ik klik de eerste link, de ASUS AGP nog iets.

5. Ik vind het prachtig, dus klik bestellen

6. Ik krijg een overzichtje van mijn bestelling

7. Ik klik afrekenen

8. Klik op Nieuwe klant button

9. Bij provincie staat "Binnen VS" (dus ik ben in de war)

10.Vergat telefoonnummer maar krijg dan iets raars: U heeft geen telefoonnummer ingevuld waar u de bestelling afgeleverd wilt hebben.

11. Ik kies een betalingsmethode

12. Controleren van bestelling

 

Dat zijn 12 stappen waarbij bij elke stap een aantal potentiele klanten zullen afvallen.

 

1 ander punt, zet behalve technische specificaties ook bij je producten wat ermee gedaan kan worden. 90% van de mensen zal niet precies weten hoe iets in elkaar zit aan de hand van alleen technische specificaties.

 

Daarnaast heb je de teksten vaak boven de producten staan. Dit is voor zoekmachines vaak beter, maar voor de klant die op zoek is naar een product een reden om weg te gaan. Probeer zoveel mogelijk producten boven "the fold" (het deel dat mensen in 1 oogopslag zonder scrollen zien) te plaatsen. Dus plaatje, beschrijving, prijs en bestelknop.

 

Tot zover mijn feedback, hopelijk heb je er iets aan!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Heb de site even bekeken, maar ik persoonlijk zou er niks bestellen omdat:

 

Ik werk met Firefox, en als ik daar bv op deze pagina sta http://www.theasusstudio.com/cat_asus_a636632.cfm en ik met mijn muis over de producteigenschappen ga, ik alles rood te zien krijg, alsof de eigenschappen een url is. Met IE is dit probleem niet.

 

Probeer de webshop compatibel te houden met meerdere browsers.

Klanten die specifiek gaan voor Asus hebben meestal ervaring met computers e.d. en daarbij is de kans groter dat hun ook Firefox gebruiken.

Link naar reactie
  • 0

Bunyamin,

 

Je begeeft je denk ik wel op een moeilijke markt. De indruk die ik van jullie site krijg is dat jullie je groter voor doen dan jullie zijn. E.e.a met een groothandelknop.

 

Nu zei je dat je bij o.a. MCdos inkoopt, maar hun marges zijn niet zo groot. Neem b.v. de Asus A6JA laptop, jullie verkopen hem voor € 1499 terwijl even zoeken bij kelkoo mij twee hits oplevert met leveranciers Prijstoppers en Euromaxi die voor respectievelijk 1436 en 1402 verkopen.

 

Wat zou dan mijn motivatie zijn om bij jouw te kopen.

 

Ik weet dat MCdos de laptop voor € 1199 excl. verkoopt, dus als je geen voorraad aanhoud en per stuk doorstoot, dan moet je ook nog een bijna € 30 aan verzendkosten en ordercharges betalen. Dit maakt het voor jou bijna onmogelijk om nog marge te maken.

 

Daarnaast vind ik je site idd te langzaam.

 

Onder netscape doet hij het wel gewoon.

 

 

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

ik heb je site even bekeken en mijn bevindingen vind je hieronder, laat je niet ontmoedigen door sommige negatieve punten.

 

1. zoals meerdere zeiden, site is echt te langzaam.

2. dat je website niet meer op 800*600 past, is niet verstandig maar te begrijpen maar met een resolutie 1024*768 heb je zelf een horizontale scrollbalk. je hebt minimaal 1136*... pixels nodig om geen horizontale scrollbalk te krijgen.

3. de valuta keuze dropdown functie weghalen, aangezien je alleen EUR kan kiezen.

4. de tekst kleur van zwart naar onderlijnend rood is zeer vervelend zowel IE 7 beta 3 als Firefox en Opera is dit probleem.

5. Product catogorieen zou ik uitbreiden.

6. naast een formulier kan ik geen adres, tel. of woonplaats vinden, wekt geen vertrouwen.

7. in de f.a.q staat een link naar "onze gegevens" maar ik zie alleen een contact formulier.

8. Ik kan je Algemene voorwaarden niet vinden.

 

en zo nog een paar dingen. Toch denk ik dat je zeker een leuk bedrijf kan creeren van special Asus producten, vooral spare parts zoals 2de laptop batterijen e.d. Ik denk alleen dat je nog een hoop werk moet verzetten en misschien zelfs een ander shop systeem kiezen aangezien deze codering nogal brak is. zowel de CSS als de HTML geeft veel fouten bij validatie.

 

Ik hoop dat je hiermee wat kan zodat je je shop kunt verbeteren.

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Heb je de META tags wel eens in de bron bekeken ? Nou, dat is niet zoals het moet. De titel is 3 woorden, de titel wordt door zoekmachines gebruikt en mag maximaal 200 tekens bevatten. De sleutelwoorden staan onder elkaar. De sleutelwoorden moeten komma gescheiden naast elkaar ingetypt zijn. De omschrijving zijn sleutelwoorden en staan onder elkaar. De omschrijving is een omschrijving van de website en mag maximaal 200 tekens bevatten. Lees ze maar

 

The Asus Studio

 

Zou je dit eerst eens oplossen ? Of gewoon die webwinkel opnieuw bouwen ? Weet je wat je misschien beter kunt doen ? De goedkopere accessoires verkopen, daar is meer aan te verdienen en dat kopen mensen sneller. Als ze een computer bestellen is dat een veel hoger bedrag en moeten ze jou vertrouwen, terwijl je een onbekende webwinkel bent, voor een accessoire is dat niet zo belangrijk dus worden de producten sneller gekocht.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 168 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.