neoweb

Junior
  • Aantal berichten

    24
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Bunschoten
  • Telefoonnummer
    033 299 0629
  • Branche
    Innovatie & concepten
  • Branche 2
    Industrie & bouw
  • Branche 3
    Life sciences
  • Websiteadres

neoweb's trofeeën

  1. Er zijn inderdaad mensen gespecialiseerd in dit soort aanvragen zoals Marco zelf. Zij hebben ervaring en veelal ook netwerken binnen banken en kunnen vaak net iets meer dan de 'standaard' accountmanager van de bank. Ik heb zelf goede ervaringen met de financieel bedrijfsadviseur van Dogterom-FBA en sinds kort heb ik een fijn contact met een zwaargewicht uit de Real Estate wereld (www.dekoste-rec.nl). Hier gaat het dus niet om een financiering(kje) van 100k, maar meer om de 'serieuze' financieringsvraagstukken. En zoek anders gewoon even bij google op "bedrijfsfinanciering" of "financieel bedrijfsadvies" en stel je vraag kort en bondig bij meerdere personen. Succes met de financiering
  2. Bedankt alvast.. uiteraard blijven aanvullingen welkom ;)
  3. Hallo ik heb gezocht op "studie personeel" of "studie werknemer" , maar kan nog niets concreets hier vinden. Ik heb (inmiddels) 4 werknemers in dienst en ik wil één van mijn medewerkers laten studeren (part-time). (uiteraard een relevante studie) De studie kost 1.317 euro per jaar en dan nog wat voor de aanschaf van boeken en handouts (300 euro). Wat is er financieel / fiscaal mogelijk als bedrijf? Zit er BTW op een studie? of is dit vrijgesteld? Kan ik deze studie zomaar vergoeden aan de werknemer? of is dit verkapt loon? Zijn er subsidieregelingen o.i.d.? waardoor het interessanter wordt voor mij als bedrijf? Kortom.. hoe gunstig is het als ik (als bedrijf) deze studie voor mijn personeel ga betalen. In afwachting van een reactie.
  4. bedankt voor de snelle reactie. Ik zal de oude eigenaar nog maar eens achter z'n vodden zitten.
  5. Hallo, Voor een klant heb ik enige tijd geleden een website gebouwd. Ik heb hier ook een ondertekende offerte van. Dit bedrijf betaalt steeds de facturen niet. De website draait nog wel. Inmiddels is het bedrijf overgenomen door een ander bedrijf. Is het nieuwe bedrijf dan toch nog verplicht om de factuur te betalen? (het lijkt me dat zij zowel de crediteuren als debiteuren overnemen) Alvast bedankt. In afwachting
  6. Bedankt voor de snelle reacties. Software consultancy komt inderdaad het meest dichtbij in de buurt. Ik verhoog de tarieven nu met 2,5% Dat lijkt me wel netjes.
  7. Ik lever ICT-diensten en webhostingproducten en wil m'n tarieven indexeren volgens de ICT branche. Maar wat is dat cijfer voor 2009? Ik heb wel een cijfer kunnen vinden van de cpi (consumenten prijs indexatie). Daarbij lag heel 2008 2,5% hoger dan 2007. Er is wel één topic hier over prijsindexering, maar dat is zeer sumier (en oud), zie: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=5635
  8. speciaal voor de mensen die van lange termijn topics houden ;) ... hier een update over neoweb.nl na bijna 3 jaar.. Inmiddels is het duurzame technologie forum van neoweb.nl qua pageviews al op een kwart van higherlevel. zie : stats HL en Neoweb En kijken we naar andere statistiekprogramma's, dan is het gigantische aantal hits en pageviews dat we vroeger (2004) in een jaar haalden (3 miljoen hits) is inmiddels al maandelijkse kost. Voor 2009 verwachten we ruim 50.000.000 hits en zo'n zo'n 15.000.000 pageviews Ben benieuwd of neoweb ooit nog groter kan worden dan HL.. omdat jullie ook flink blijven doorgroeien! Wel blijven we het probleem houden dat neoweb vooral veel lezers heeft. Maarrr.. na het grondig analyseren van google analytics weten we hoe we dat aan kunnen pakken. Onze programmeurs zijn inmiddels druk bezig om neoweb te migreren naar een eigen ontwikkeld contentmanagementsysteem waarop we meer invloed hebben op de layout en extra modules. Een forum blijft anders ook maar een forum. Een voorproefje is te zien op http://test05.exaforte.nl Het zal nog wel een paar weken / maanden duren voordat neoweb versie 2.0 helemaal klaar is. Tot die tijd moeten we het doen met het forum zoals het nu is. Dus kom gerust eens kijken op ons forum! ps. alvast de beste wensen voor 2009!!
  9. Ik denk ook dat Neoweb relatief een groot lezerspubliek heeft. (dus weinig vragen stellers) Bij higherlevel stel je juist vragen of reageert op een vraag van een ander. Bij neoweb kun je dagelijks nieuwe onderwerpen lezen (en eventueel over mee discussieren) Mensen komen dus dagelijks terug om te lezen. Bij higherlevel komen de meeste mensen niet (dagelijks) meer terug na het beantwoorden van hun vraag. Misschien kan neoweb meer professionele vragen gaan beantwoorden en kan HL meer 'relevante' ondernemers nieuwsberichten posten. Een probleem van neoweb was ook het 'community' gevoel. Via wat luchtige rubrieken proberen we 'dedicated' leden aan ons te binden.
  10. Jammer.. :'( Nog één vraag: bonnen van apparaten, die men als particulier contant heeft gekocht, waarop geen naam staat. Die staan dus niet op naam van een bedrijf, maar ook niet op naam van iemand anders. Of moet de naam van het bedrijf er expliciet op staan?
  11. de particulieren moeten deze inkomsten ook opgeven aan de belastingdienst als inkomsten, maar dat doet 99% (nog) niet. De belastingdienst gaat hier strenger op controleren. Vooral bankbetalingen kunnen makkelijk achterhaald worden. Bij contante betalingen aan particulieren moet je gewoon een inkoopbonnetje schrijven. (ondertekend bewijsje dat je hebt gekocht) Je mag inkopen van particulieren altijd opvoeren als kosten. Vanaf 200 euro is het volgens mij zelfs verplicht om inkoopbonnetje te laten tekenen! (hoorde ik van een antiquair)
  12. inderdaad.. Duidedelijk ;) Toch vraag ik me af of je ook m'n 2e posting hebt gelezen toen je dit antwoord gaf. Want op die manier zou je toch btw kunnen aftrekken. Of niet?
  13. Of zou ik het zo kunnen brengen? Ik heb de particulier 1190 euro gegeven om dit product voor mij te kopen. (was zelf op vakantie ofzo) De particulier heeft mij het product en de factuur overgedragen. Alleen heeft de leverancier er het adres van de particulier op gezet. of moet de factuur echt op naam van het bedrijf komen te staan? Kan de leverancier dat acheraf nog wijzigen? (soort adres wijziging)
  14. Een particulier heeft een product gekocht voor 1190 incl btw (dus 190 euro btw) Na 2 maanden wil de particulier dit verkopen via marktplaats ofzo voor een bedrag van 800. Een bedrijf wil dit product wel kopen. De particulier heeft de orginele aankoopbon nog, maar op zijn naam! Als het bedrijf het product koopt voor 800 euro? mag het bedrijf dan nog BTW aftrekken? De orginele factuur is dus nog aanwezig, maar staat op naam van de particulier. Mag het bedrijf dan 190 euro aan btw opgeven? Mag het bedrijf dan 127 euro aan btw opgeven? (btw deel van 800 euro) Mag het bedrijf helemaal geen btw opgeven? Uiteraard is het handig om een leveringsbewijs te laten tekenen. Graag alleen reactie als je het zeker weet. Heb geen zin in problemen met belastingdienst ;-)
  15. ik trek per maand zo'n 15.000 - 25.000 unieke bezoekers. Die zoeken op de termen waarop ik wil dat ze me vinden! Tuurlijk is niet alle adsense 'lucht' ik heb het zelf een verzekeringskantoortje aangesmeerd en die mocht voor 90% van de bezoekers via adsense een offerte doen! Dus het kan heel goed werken. Maar het feit blijft, dat je met gratis hetzelfde kan bereiken. Plus dat je je concurrenten behoorlijk kan pesten door hun adwords aan te clicken. (er zijn al speciale clickteams die op die manier concurrenten een hak zetten)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.