Cest moi

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student
  • Geslacht
    Female

Cest moi's trofeeën

  1. Beste Roy, Nu 4 jaar later.. Ben je inmiddels al verder gekomen in de etno bizzz, wordt het nu pas interessant of heeft het haar piek al gehad? Je zag namelijk opeens allerlei etno-marketing bureaus opkomen van mensen met een "etnische" achtergrond, maar die niet weten waar "marketing" om draait of iets weten van marktonderzoeken (etc). The thing is; het maakte niet uit, want als "Marokkaan", "Turk", "Surinamer" (etc) geloven ze je al heel snel als als je zegt dat je "die" doelgroep voor ze in kaart in kunt brengen (op welk gebied dan ook)... Hoe heb jij dit ervaren? Groetjes..
  2. Beste Higherlevels!! Ik moet eerlijk toegeven dat ik nogal vroeg ben, maar vorig jaar was het zo'n ramp dat ik besloten heb om er nu VROEG aan te beginnen. Voor het plannen van een aantal marketing activiteiten en de budgetten ervan wil ik in september al het volgende besloten hebben: Gaan we met sinterklaas en/of met kerst relatiegeschenken geven (voor de ene gelegenheid een geschenk en de ander iets van chocolade) En wat voor relatiegeschenk wordt het? Ik hoop dat we hierover kunnen brainstormen, wellicht komt het voor meer personen goed van pas en misschien zijn er ondernemers hier actief die iets orgineels kunnen aanbieden. Vorig jaar heb ik met Kerst voor 55 relaties een "wijnkist" + wijn + atributen, met bedrukking.. dit was uiteidelijk bijna 20euro exl. en iets van 100 kerstkaarten voor "mindere" contacten (ivm financieele redenen moet die scheiding nou eenmaal gemaakt worden). Uiteindelijk was het meer een nieujaarsgeschenk (levertijd, bedrukking etc..) Wat zou er voor ongv 10euro excl bedacht kunnen worden en/of wat hebben jullie eerder gedaan (of wat zijn jullie van plan?). Groetjes! Moi
  3. Onlogisch (van oktober 2006 tot maart 2006). Onwettig.. Een nieuwe opstellen..
  4. Op de rekening van de B.V. zetten en na een week kan je die weer investeren in je eigen bedrijf.
  5. Het is niet meer dan logisch dat het aan je contract ligt of het nog geldig is of niet. Meestal is het de omschrijving van je werkzaamheden waarvoor het beding geldt.. Dus als je dezelfde taken hebt, dan zel je er nog steeds mee te maken hebben.. Alleen is de werkelijkheid zo dat het moeilijk aan te geven is of de concurrentie positie van het bedrijf waarvoor je werkt verslechterd (of marktaandeel gedaald) doordat jij je eigen zaak hebt geopend. Dus stel dat je een eigen zaak opent (ik neem aan dat je dat niet hiervan laat afhangen), dan zal de rechter bepalen (als je er niet samen met je werkgever uit komt) of je beding geldig is, nietig verklaard kan worden en/of je er een deel van moet betalen. Maar als je een eigen bedrijf wilt starten.. dan heb je toch "aanlooptijd" nodig? Welke termijn hangt er aan je beding...?? 12/24/32 maanden..? Als het een korte termijn is.. dan kan je er ook onderuit door gewoon ontslag te nemen en een periode fulltime aan de voorbereidingen van je eigen bedrijf zitten.. en als de tijd van je beding verlopen is echt aan de markt deell te nemen.. Ik denk even hardop hoor.. kan/mag dit uberhaupt?
  6. Oh Duidelijk.. Dan denk ik dat je het beste in creditcard formaat (zoals hier eerder aangegeven) kan maken. 1. Is makkelijk voor jou om bij je te hebben (je stopt er een paar in je tas/zak) 2. Wordt ook eerder bewaard door de ontvangers; in hun portemonne/agenda binnen-/achterzak Een soort van visitekaartje dus.. Of.... gewoon flyeren!! En daarna evalueren of het voor herhaling vatbaar is.. een soort van test-case!
  7. Ik vraag het me af hoe interessant het is om een nog-onbekend-bedrijf even "willekeurig" te gaan promoten met flyers. Flyeren is denk ik vooral interessant voor feesten/bijeenkomsten/gelegenheden en zoals hier vaker genoemd winkels/bedrijven gekoppeld met acties/uitverkopen etc Opzich is flyeren idd een goedkope manier van promoten en benader je daar wel je doelgroep mee, maar de vraag is hoe effectief dit zal zijn (en of je ze dus wel bereikt). Immers, je vind de flyers vaak weer op straat terug, maar ALS ze de flyer al bewaren (even), dan zouden ze ook nog op je website komen (dus wat stappen verder). Misschien is het interessanter om je op websites te promoten die veel bezoekers heeft van jouw doelgroep; dan zijn ze maar 1 klik verwijderd van je site! ::) (de drempel is veel lager om dan toch even te kijken en de doelgroep waarop jij je wilt richten die is erg actief op internet,) Een flyer verhoogt de bekendheid van je bedrijf op straat, minder van het verkeer op je website; waar jij ze uiteindelijk wilt hebben. (Then Again; de kosten van de flyers heb je er met een paar kopers al uit en die zal je er wel uit halen.. hopelijk --> wat nog niets zegt over de bekendheid van je site) Succes!
  8. www.infowinner.nl??? inderdaad. een nieuwe feature voor www.infowinner.nl ! Ik heb "Gezien hoe het werkt met Outlook" maar ik zie daar geen BTW nr's bij staan.. Ik heb geprobeerd te bellen, maar er neemt de hele tijd niemand op!
  9. Jesper Zuidberg; Die link is idd goed!! Alleen je kunt er alleen van af leiden of het een geldig of ongeldig BTW nr is.. Ik zou ook graag controleren of de bedrijfsgegevens kloppen. Is er meer informatie over dat programma van "perry" Alvast bedankt
  10. Beste Higherlevels, Kan iemand me helpen aan een programma waarmee je BTW'nr's van je klanten kunct controleren?? Bestaat er iets dergelijk?? MVG, [titels aangepast - mod]
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.