Alles dat geplaatst werd door MartinDupuis
-
Van Idee naar Produkt
Net weer een heerlijke brainstormdag achter de rug, mijn initiele wilde idee van een jaar geleden is aan het transformeren in een levensvatbaar (moet ik nog wel onderzoeken) superplan. Met grote dank aan nonex, van wie ik niet anders kan zeggen dat hij een ideale sparringpartner is. Voor mijn gevoel heb ik vloeibaar goud in mijn handen, moet het nu alleen nog zien te transformeren in een baar. Moest gewoon even mijn enthousiasme kwijt om een idee te zien veranderen in een product met een smoel. Wat is het toch heerlijk om ondernemer te zijn!... ;D Groet, Martin PS: Voor de mensen die dit lezen op de homepagina, dit is een off-topic bericht!
-
Koeriersbedrijf beginnen
Kijk eens wat ik hier vond, helemaal kant en klaar...(moet je wel een beetje in die buurt wonen natuurlijk). Wegens omstandigheden aangeboden: Kant en klaar koeriersbedijf, met auto, apparatuur en omzet. -Renault Trafic (kleur geel) Bouwjaar oktober 2001 100 PK Diesel Airco Ingebouwd Pioneer navigatiesysteem Ingebouwd Realtime Track & Trace & Communicatiesysteem via GPRS met PDA Ingebouwde carkit, inclusief telefoon van Siemens (S65) - Omzet Momenteel een omzet van ca. € 40.000 per jaar, exclusief BTW Door één persoon te realiseren De meeste opdrachten vanuit gebied 043 - 045 - 046 (Heerlen en omstreken), naar heel Europa. Responstijd < 30min. Scheelt je een heleboel opstartwerk, kan je zo aan de slag! ;) Groet, Martin PS: de advertentie komt van Marktplaats, bij overnames.
- BV en eenmanszaak bezitten
- Huren van een kantoorruimte
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
@ nonex: Nee, je moet betalen bij die site als je allerlei extra features wil....weet ik veel, lichtgevende letters...enz..enz. Moet je geloof ik een 0900 -nummer bellen ofzoiets. @ djluc: Hoe belangrijk de site is, nou...heel erg belangrijk. De site is zeg maar het kloppend hart. Maar omdat ze hem in Flash ontworpen hebben kan ik niet eens zelf aanpassingen maken...daar moet ik hun dus weer voor inschakelen. Nou moet ik ook zeggen dat ik niet echt veel kaas heb gegeten van HTML, maar het zou natuurlijk makkelijker zijn als je kleine dingen zelf aan kan passen.
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Het reclamebureau wist vantevoren maar al te goed dat de site het kloppend hart van het bedrijf moest worden. Dat van daaruit alles aangestuurd zou worden....dus vanuit die optiek neem ik het ze wel kwalijk. Maar als het ombouwen slechts een kwestie is van een paar honderd euro in plaats van een paar duizend, dan denk ik dat ik dat maar moet doen. Ik neem aan dat je dezelfde look and feel kan behouden, oftewel dezelfde lay-out...? Ik zal een klachtenbrief schrijven aan het bureau met mijn probleem. Probleem waar je dan op komt is; hoe weet je nou dat iemand goed is in die ombouw? WIl niet mijn site nog voor een derde keer hoeven ombouwen...
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Okay, laten we dan maar stellen dat ik in ieder geval de grafische kant op orde heb... ;), dan nu werken aan de technische kant! Wat is er nu mogelijk dan, inderdaad alles opnieuw laten doen...of is er wat anders mogelijk om mijn huidige Flash site toch goed gevonden te laten worden? Groet, Martin
- Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Nee, ben niet aan het hengelen om mensen van werk te voorzien. Wil weten wat het me kost om dit te herstellen en wat de beste optie hiervoor is. Zonder dat iemand dit nu gelijk moet gaan maken. Ik denk niet dat het haalbaar en wenselijk is om een compleet nieuwe site uit de grond te stampen....lees...ons ben zuunig en wil niet deze investering nu al afschrijven... ;)
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Inderdaad niet leuk om te horen, had ik een jaar geleden moeten weten! >:( Maar wil nu dus de fout rechtbreien, maar op zich vind ik de site prima zoals hij nu is....alleen zou hij dan omgezet moeten worden in HTML. Iemand een idee wat dat zou kosten?? De tekst en plaatjes zijn natuurlijk aanwezig....gaat dus om arbeidsloon denk ik?
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Moet die site er dan als een schil omheengebouwd? ??? Je snapt dat er al aardig is geinvesteerd in de huidige site en ik het niet echt zie zitten om nogmaals een dergelijk bedrag te investeren om een tweede site te bouwen. Zijn er geen mogelijkheden om zoektermen ergens in te stoppen? Of om alleen de indexpagina in HTML te maken?
-
Zoekmachine-marketing : Site ombouwen van Flash naar HTML ?
Dag mede HL'ers, Ik heb een technische vraag, mijn website is gebouwd in Flash en ziet er naar mijn mening goed uit. (Ik krijg althans veel complimenten van klanten) Alleen, nu hoorde ik pas geleden dat Flash de doodsteek is om gevonden te worden in zoekmachines? Ik heb hier zelf niet zo veel verstand van, de site is gebouwd door een reclamebureau. Wat zijn nou mijn mogelijkheden om toch te zorgen dat ik goed gevonden kan worden?? Ik heb een Google Adwords campagne lopen, maar wil graag in alle zoekmachines bovenaan staan natuurlijk.... :) Ik hoor graag van jullie wat er zoal mogelijk is, en wat voor een prijskaartje hieraan hangt. Groet, Martin
- Artikel: Send Me an Angel Investor
- Waarom?
-
idee
Hoe typisch Nederlands! Hoezo je hebt geen status? Jij bent verdomme de uitvinder van dit prachtige schitterende idee waarmee ze miljoenen gaan verdienen!!....Als jij al niet eens in jezelf gelooft, hoe kan je dan verwachten dat een bedrijf dat wel doet. Als je echt wilt dan vind je een opening bij dat bedrijf....zoek op wie je moet hebben en bel..bel..bel. Lukt dat niet dan zoek je uit in welke auto die man/vrouw rijd die je nodig hebt en waar die woont en plak je een briefje onder de ruit......doorgaan, doorgaan, doorgaan. En geloof me, als het ze echt miljoenen bespaart zijn ze heus wel geinteresseerd in je hoor.....
-
Merk verzinnen voor pc's
Misschien dat je daarmee problemen krijgt met ome Bill? Lijkt wel veel op Excel? Dan misschien pcX-cellent?.... En voor de fashionistas pcX-traordinary.... ;D
-
Merk verzinnen voor pc's
Als ik heel eerlijk moet zijn komt xteasy bij mij over als x teasy...een beetje een porno naam vindt ik... :o
- Word ondernemer!
-
Transportreclame
Qua kilometers moet je denken aan zo'n 25.000 tot 30.000 kilometer op jaarbasis. Ik vind trouwens Red Bull ook wel een goede, die was ik nog vergeten in mijn lijstje...ga ik gelijk toevoegen. Had trouwens ook aan sigaretten gedacht, alleen mag dat volgens mij niet...en buiten dat om moet je je ook afvragen of je die wil associeren met je merk? Had me inderdaad wel bedacht dat het bedrijven moeten zijn die aansluiten bij wat wij brengen....zo dacht ik bijvoorbeeld aan radio 538. Misschien Campari? Maar we zien wel...ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen. Groet, Martin