JeroenWe

Junior
  • Aantal berichten

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Adres
    Newtonweg 4a, Elst, 6662PV, Nederland
  • Voornaam
    Jeroen
  • Achternaam
    Wigman
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    FotoCube
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Mijn mening over innovatie
    Innovatie? Ik ben geen "wiel uitvinder" maar kan deze wel harder later draaien...
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ondernemen is het mooiste wat er is! Helaas heeft een dag maar 24 uur.

JeroenWe's trofeeën

  1. Vanuit Nederland kan je gewoon aan onze oosterburen leveren. In principe betaald de Duitse consument dan de Nederlandse BTW. En dat wil je natuurlijk niet... Dan is er het drempelbedrag van 100.000 euro. Ervan uitgaande dat je nog niet zover bent kan je ook nog iets anders doen. Kiezen voor afstandsverkopen zonder drempelbedragen
  2. Neem eens contact op met Jeroen Leenders van www.salesupply.nl Met deze partij kan je heel Europa door :)
  3. Wanneer je van eenmanszaak naar BV gaat, bijv per 1 januari. Kan je deze overgang dan ook gebruiken om een overeenkomst te ontbinden? De eenmanszaak wordt immers opgeheven.
  4. Beste Danny, Welk menu bedoel je precies? In het vorige bericht liet ik al weten dat de genoemde info doel gericht is en hier niet graag concessies op wil doen. - Boven de streep is ook een mogelijkheid om contact op te nemen, via het contactformulier. Dit formulier wordt nog uitgebreid met e-mail adres en telefoonummer - Verzenden opnemen in elke product pagina vind ik nogal vreemd, het komt eerder storend over om bij elk product de regels mbt verzenden terug te laten komen. - Retouren, zie verzenden - We zullen niet wekelijks met nieuws komen, maar wanneer er iets te melden is geldt dit niet alleen voor leden - Media, met deze pagina willen we juist iedereen bereiken en zeker niet alleen leden. - Over ons staat niet vermeld bij "Over de FotoCube"??? - Goeie tip om de genoemde pagina's alleen in de footer te vermelden - Door lid te zijn van Thuiswinkel waarborg is correcte privacy policy een vereiste. Een EVSSL zal op een later stadium nog toegevoegd worden voor extra vertrouwen. Call to action; De bestel button inderdaad een andere kleur geven, ik ga kijken naar de mogelijkheden. We willen juist dat de informatie beschikbaar is voor iedereen, informatie afschermen van "standaard" bezoekers zal eerder afschrikken dan uitnodigen. Bedankt voor je input. Jeroen
  5. Hoi Seb. Het gaat om de header (de hoofdafbeelding zoals die nu zichtbaar is). Het moet een subtiele en duidelijke animatie worden. Het gaat om de te brengen boodschap in een vogelvlucht.
  6. Beste Detlef, Bedankt voor je reactie. Zoals in vorige bericht laten weten komt er nog een flash intro waarin in een oogopslag komt te staan wat de FotoCube doet, zowel met tekst als afbeelding. Daarbij ook laten weten dat de pagina's "Waarom" "Voor wie" en effect opnieuw bekeken gaan worden. Het teveel van info vind ik wel meevallen, de genoemde info is erg doelgericht. Het was wel prettiger geweest wanneer bij Tips & Advies een dropdown menu zou worden getoond, dit is echter niet mogelijk. Aan de andere kant ziet de bezoeker direct waar hij bepaalde info kan krijgen. Er wordt zeker gepraat over mijn of vergelijkbare producten, maar het is niet bij te houden waar en zeker niet bij te houden om overal op te reageren. De genoemde link dateert van 2008. Ook genoemd in vorig bericht is dat ik niet 1 doelgroep heb maar mss wel 100. Daarbij bevind ik mij in Nederland, een Engelstalige website is overbodig lijkt mij. Het is een ander verhaal wanneer ik overzee ga. In ieder geval bedankt voor je input.
  7. Beste Willem, Bedankt voor je input. De catchy tekst willen we straks terug laten komen in de hoofd afbeelding van de website (op de homepage), tevens zal hier ook een afbeelding in worden opgenomen met een voor/ na shot. De pagina's "Waarom" "Voor wie" en effect ga ik naar kijken. Wanneer ik de foto's bij het effect naast elkaar zet word deze wel wat klein verwacht ik, mogelijk dat er een nieuwe pagina met grotere afbeelding te openen is. Veel webwinkeliers gebruiken inderdaad foto's van de leverancier of fabrikant. Echter deze zijn vaak slecht en de concurrent heeft dezelfde foto's. Als (web)winkelier wil je je juist onderscheiden. Productfotografie kan op diverse manieren, standaard witte achtergrond, gekleurde achtergrond, vrijstaand of het product geëtaleerd. Het is juist een erg grote niche, productfotografie is echt overal. Wanneer ik al mijn klanten in kaart breng en ga kijken wie mijn doelgroep is zal ik op een flinke lijst uit komen. Natuurlijk begrijp ik wanneer en 1 banketbakker iets bij mij besteld dit niet direct hoeft te betekenen dat meerdere banketbakkers zullen volgen. Klanten zijn vrij om hier neer te zetten wat ze willen. Bij de meeste beoordeling systemen wordt echter het bedrijf/ website beoordeeld en niet het product. Goede tip over continue verlichting, max wattages en grijs kaarten. Willem, bedankt!
  8. Beste John, Bedankt voor je input. Ik begrijp wat je bedoeld met de navigatie, ik ga kijken of er onderaan elke pagina een linkje kan zetten naar het volgende item binnen de rubriek "Informatie" Vooral bij veelgestelde vragen (waar nog meer in dient te komen) zal dit inderdaad wenselijk zijn. Tintje donkerder ga ik doorgeven aan de programmeur. Goede tip over de onderstreepte tekst, ga ik wijzigen. De backspacetoest van de browser werkt inderdaad niet, ik denk dat dit komt doordat de winkelwagen opgebouwd is dmv de "Ajax" techniek/ software. Hierdoor laad de browser niet opnieuw en verschijnt er geen popup wanneer een klant een artikel toevoegt. Mogelijk nadeel is wat jij noemt. Ik laat kijken of "kassa" aangepast kan worden naar "overzicht"? oid Aantal pagina's zijn inderdaad nog leeg, wordt aan gewerkt komende weken. Door de vakantie periode en overige werkzaamheden gaat het wat langzamer. Goed dat je meld dat er taal en tik fouten in de site zitten, laat ik naar kijken! De klanten beoordelingswebsite is een extern (Duits) bedrijf, ik ga wel verzoeken om eea aan te passen en kritischer te kijken naar de teksten. Bedankt voor je moeite John.
  9. Omschrijving van je concept: Het concept is een volledig opnieuw gebouwde webshop met Prestashop. Gebouwd door derden, voorzien van content en afbeeldingen door mijzelf. Het concept/ product zelf betreft de FotoCube met diverse rand apparatuur en accessoires. Wij zorgen ervoor dat het MKB kosten bespaard door zelf aan productfotografie te gaan doen. Met een beetje kennis van fotografie komt men een heel eind, is er geen kennis ondersteunen wij hierin waar mogelijk. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Teksten aangepast en opnieuw geschreven. Deels door mijzelf en deels door derden. Foto's opieuw gemaakt en vrijstaand gemaakt. Foto's zullen nog toegevoegd worden en tevens uitgebreid met detail foto's van opstellingen en praktijk foto's van klanten. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Wij willen ervoor zorgen dat iedereen die met productfotografie te maken heeft de FotoCube ziet als handig, eenvoudig en betaalbaar hulpmiddel. Wij willen dat verkoop en zeker ook advies samen gaan. Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Productfotografie icm een opnametent of lichttent: de FotoCube is niet bekend bij het grote publiek. Een vergelijkbaar product wordt door de speciaalzaken als bij-product verkocht, wij verkopen dit al shoofdproduct. Wij willen die paar stappen extra doen voor de klant. Wij geven garantie op het resultaat van de klant. Wat voor feedback hoop je te krijgen: Er is al veel verbeterd door de komst van de nieuwe webwinkel. Toch verwacht ik hier bij Higherlevel nog wat tips te krijgen om de website te kunnen optimaliseren. Wat wij zelf nog willen doen: - Bovenin bij contact ook rechtstreeks telefoonnummer en e-mail adres vermelden zoals bij de contact info links onderin. - Toevoegen laatste productfoto's - Toevoegen praktijk foto's - Aanpassen hoofdafbeelding in een GIF/ Flash afbeelding - .... Bedankt voor jullie moeite en feedback. Jeroen http://www.fotocube.nl
  10. Hi Highlevelers, Binnenkort start ik met mijn Duitse webwinkel. Bestellingen zullen vanuit ons Nederlandse magazijn naar DHL in Duitsland gebracht worden (Kleve). Dit om een aantal redenen, voornaamste: kosten besparing (vooral door toeslag afwijkende maten) en de mogelijkheid om rembours betalingen te kunnen ontvangen (in Duitsland populair samen met acceptgiro). Via Higherlevel hoop ik wat tips of adviezen te kunnen krijgen over ervaringen en waar ik op dien te letten. Misschien zijn er valkuilen (die ik graag wil voorkomen). Bedankt voor de reacties en tips! Jeroen Wigman FotoCube.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.