Beste Willem,
Bedankt voor je input.
De catchy tekst willen we straks terug laten komen in de hoofd afbeelding van de website (op de homepage), tevens zal hier ook een afbeelding in worden opgenomen met een voor/ na shot.
De pagina's "Waarom" "Voor wie" en effect ga ik naar kijken.
Wanneer ik de foto's bij het effect naast elkaar zet word deze wel wat klein verwacht ik, mogelijk dat er een nieuwe pagina met grotere afbeelding te openen is.
Veel webwinkeliers gebruiken inderdaad foto's van de leverancier of fabrikant. Echter deze zijn vaak slecht en de concurrent heeft dezelfde foto's. Als (web)winkelier wil je je juist onderscheiden. Productfotografie kan op diverse manieren, standaard witte achtergrond, gekleurde achtergrond, vrijstaand of het product geëtaleerd.
Het is juist een erg grote niche, productfotografie is echt overal. Wanneer ik al mijn klanten in kaart breng en ga kijken wie mijn doelgroep is zal ik op een flinke lijst uit komen.
Natuurlijk begrijp ik wanneer en 1 banketbakker iets bij mij besteld dit niet direct hoeft te betekenen dat meerdere banketbakkers zullen volgen.
Klanten zijn vrij om hier neer te zetten wat ze willen. Bij de meeste beoordeling systemen wordt echter het bedrijf/ website beoordeeld en niet het product.
Goede tip over continue verlichting, max wattages en grijs kaarten.
Willem, bedankt!