Jump to content

digix

Senior
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Branch
    Huisvesting & vastgoed
  1. Hoi CheapRiver, Bijgaand een kleine opzet hoe het volgens mij beter gaat met de tabel. Groet, Christian
  2. Hoi Cheapriver, Wat ik mij afvraag, is of je zelf een marge hebt zitten op de producten van Amazon. Voor zover ik weet biedt Amazon een reseller pakket. Het gaat mij er niet om of je hier zelf geld op verdient, maar het gaat meer om de conversies die je hiermee behaalt. Ik vind de opzet van de voorpagina vrij statisch. Als jij er zelf bij gebaat bent dat er verkopen plaatsvinden, zou ik de opzet van de homepage al veel meer inzetten op verkoop. Zet bijvoorbeeld een vijftal boeken in de aanbieding, of zorg dat je bij boeklanceringen direct de nieuwste boeken op je homepage kunt aanbieden. Hou hier bijvoorbeeld ook rekening met veel gebruikte zoektermen, om een gericht aanbod te kunnen tonen. Ik heb als voorbeeld zelf een zoekactie uitgevoerd met als zoekterm 'harry potter'. Vervolgens duurt het ongeveer vijf seconden voor ik de resultaten zie. Alleen moet je maar net weten dat dat draaiende wieltje betekend dat je moet wachten. Hier zou ik proberen de boel iets te verduidelijken en mensen met een pakkende zin te laten hangen. Je zoekresultaten pagina kan veel en veel meer gestructureerd. Ik kom voor het eerst op je website en ik heb zeker drie keer moeten kijken wat nou daadwerkelijk de goedkoopste prijs was. Wie weet dat ik als ik qua tijd nog een klein gaatje over heb, ik je eventueel nog kan laten zien hoe het ook zou kunnen, waardoor het overzichtelijker zal worden. Wat betreft je FAQ ben ik het eens met het feit dat dit wat vrolijker mag. Daarnaast zie ik een heel verhaal over 'verkeerde bezorg kosten'. Ik zou deze vraag weghalen en op productniveau een button maken 'probleem melden'. Vervolgens kun je op basis van de data in combinatie met een formulier, veel gerichter door je bezoeker aan laten geven waar het probleem zit. Ik denk dat er nu weinig bezoekers zullen zijn die de moeite nemen om alle vijf punten in een email te plakken, alleen omdat de bezorg kosten niet kloppen. Ik denk dat dit een potentieel afhaak moment is, waar je voor moet waken. Groet, Christian
  3. Heren, Hartelijk dank voor jullie feedback. We willen het nu graag zo doen dat we beiden 25% van de winst als inkomen uitkeren, de rest willen we graag terug stoppen in de VOF in de vorm van investeringen.
  4. Beste Louis, Allereerst hartelijk dank voor het antwoord. Een aanvullend gegeven wat ik in bovenstaand ben vergeten, maar toch niet onbelangrijk is nog even te vragen is het volgende; Hoe lopen dergelijke zaken als wij beide tijd gaan investeren in de VOF? Kunnen wij bijvoorbeeld vanuit onze eenmanszaak beiden ook aan de VOF factureren voor bepaalde gedane arbeid? Of is het beter op een X moment vanuit de VOF onszelf een salaris uit te betalen?
  5. Beste HL'ers, Ondanks dat het onderwerp van mijn bericht wellicht de nodige overlap heeft met eerder gestelde vragen, wil ik hier toch graag een topic voor openen. Op dit moment ben ik zelf als eenmanszaak werkzaam in de grafische sector. Samen met een vriend van mij heb ik het plan opgepakt om onder een andere naam een nieuw project op te starten. Omdat dit geheel toch een behoorlijk serieuze wending begint aan te nemen, willen we dit ook via de KvK gaan regelen. Beiden hebben we een eenmanszaak. Nu leek het ons een goed idee om een VOF op te zetten. Is het ook verstandig dit te doen met het oog op eigendom (geschreven software, gemaakt grafisch werk) of kunnen we dit beter anders oplossen. Alles gaat natuurlijk op basis van vertrouwen maar desondanks zullen we het niet nalaten om toch e.e.a. op papier te zetten. Uiteindelijk willen we naar een BV vorm toe als alles goed loopt, maar ik denk dat dat nu financiëel gezien nog niet echt gunstig is. Graag hoor ik wat jullie denken dat de beste oplossing is. Bedankt!
  6. * Wat vind je van het design Het spreekt me niet aan. Het kleurgebruik maakt dat de website heel kil oogt. Met de zwaar depressieve mensen op de voorpagina krijg ik er niet echt een lekker gevoel bij. Daarnaast is de header zoals eerder aangegeven volgens mij ook veel te groot. Het logo is dan ook totaal niet in verhouding met de rest, waardoor het geheel wat "topzwaar" wordt. * Wat vind je van de structuur Zoals eerder gezegd erg onoverzichtelijk. Op één of andere manier is het in mijn browser zo dat het submenu pas na een tijdje weer zal worden gegeven. Dit is erg irritant. Ik begreep dus eerst ook niet waar die gegevens te vinden waren. Waarom splits je trouwens alles zo erg op? je kunt het team en de intro makkelijk in één pagina verwerken. Dit scheelt overbodig klikken. * Wat vind je van de teksten (leest het makkelijk en uitnodigend?) De teksten lezen makkelijk maar zijn niet uitnodigend en weinig inspirerend. Voor de gein moet je eens googlen op de combinatie "jong en professioneel bedrijf" wat 180.000 hits oplevert. Niet echt origineel dus. Ik mis ook het stukje achtergrond achter de Disc analyse. Gaat dit over CD'roms die je als leidraad gebruikt? Daarnaast vind ik dat de vragende zinnen een hoog Tell Sell gehalte hebben. Dit kan ook anders, frisser en meer aansprekend. * overige complimenten, opmerkingen of verbeterpunten Verbeter de vindbaarheid van de contact gegevens, het liefst op elke pagina terug laten komen. Let daarnaast in de HTML op de verwijzingen naar plaatjes... er zijn paden gebruikt met daarin spaties, maar ook met dubbele //, wat volgens mij niet op elke browser goed word weergegeven.
  7. Misschien een domme vraag hoor, maar hoe neem je contact met jullie op? Edit; Ik zie het al, maar het valt echt totaal niet op. Tip; Positioneer je gegevens onder elke pagina.
  8. Het is zo dat de opdrachtgever wel bij de projecten vermeld staat zag ik al... dus dat gaat niet op.
  9. Vind je het niet een beetje goedkope manier van productpromotie om ten eerste een topic van een jaar oud omhoog te schoppen en hier vervolgens ook je eigen product nog eens flink te pluggen? Klinkt een beetje als Spam...
  10. Is het niet mogelijk via de telefoonaanbieder van jou en die van de telefoonaanbieder van de tegenpartij aan te tonen dat er verbinding is geweest tussen de nummers? Bij de tegenpartij lijkt mij opvraagbaar met een gerechtelijk bevel. Ik weet niet of dit soort dingen worden bijgehouden en wat hiervan word bijgehouden, maar wellicht een aanknopingspunt.
  11. Beste Dubbelop, Een boel is al gezegt over je website. Toch wil ik hier nog een kleine aanvulling in doen. Ik mis ook een grafische smoel aan je website. Deze ziet er strak en zakelijk uit. Juist bij de producten die je aanbied vind ik dat je moet kiezen voor een speelse vormgeving. Nu weet ik niet in hoeverre je huidige webshop pakket mogelijkheden biedt om bijvoorbeeld grafisch het geheel om te gooien. Het is belangrijk om na te denken over de structuur van je pagina's. De lap tekst waar je mee opent is voor mij niet relevant. Wat ik wil is direct zien wat jouw productaanbod is. Ik zou hier dus kiezen voor bijvoorbeeld een 'aandachtsvlak' waar je bijvoorbeeld elke dag een ander product promoot. Daaronder heb je natuurlijk nog ruimte over die je kunt benutten. Onder het aandachtsblok heb je een punt waar vervolgens de aandacht op zal vallen. Hier kun je bijvoorbeeld een drie of viertal productgroepen noemen. Als laatste 'laag' zou je een viertal aanbiedingen kunnen tonen, wederom dynamisch. Door het dynamisch opbouwen van je voorpagina zorg je er voor dat jouw webshop altijd actueel lijkt. Je kunt bijvoorbeeld je website zo maken dat elke dat een andere frontpage qua productaanbod getoond word. Dat wat betreft je frontpage. De menustructuur voor je pagina navigatie vind ik helder en duidelijk. Wat betreft je huidige productaanbod werkt dit goed. Wel zou ik er als ik jou was goed over nadenken hoe dit werkt als je straks een veel grote groep met allerlei soort producten hebt. Misschien dat je hier alvast wat rekening mee kunt houden. Met betrekking tot je bestelkosten. Ik zie dat je op je website keurig een pagina hebt ingericht waar je praat over je bestelkosten. Als ik me niet vergis is dit al eerder genoemd, maar hoe weet ik nu hoe zwaar een product is. Het zou dus mooi zijn als je op productniveau toont wat de exacte verzendkosten zullen zijn. Om de interactiviteit binnen je website zelf te verhogen lijkt het me misschien een idee om 'extra beelden' te laten zien. Als ik even de acordeon in je webshop als voorbeeld mag nemen, hier zitten waarschijnlijk veel mooie details op, die het product bijzonder maken. Of er zitten bijvoorbeeld overal afgeronde hoeken aan, wat het product erg ongevaarlijk maakt voor kinderen. Deze eigenschappen verduidelijken doormiddel van beeld zorgt er voor dat een bezoeker een beter beeld heeft van het product. En een beter beeld van een product verlaagt de aankoop drempel. Wat wellicht een ander aardig idee kan zijn is om op productniveau enkele soortgelijke producten te tonen. Bij een diabolo kan dit bijvoorbeeld een ander soort spel zijn. Door dit te doen bevorder je de wederverkoop op je website (de bezoeker ziet product X, met onderin product Y en besluit dat product Y inderdaad aardig is om ook mee te bestellen) Als laatste punt: Bij veel webwinkels is het tegenwoordig mogelijk om bijvoorbeeld te betalen met IDeal. Misschien is het een idee de mogelijkheden hiervan eens te bekijken. In je winkelwagen worden de verzendkosten en overige kosten (administratie?) niet meegerekend. Ik zelf vind het altijd zeer onprettig als ik achteraf nog met allerlei bijkomende kosten word geconfronteerd waar ik van te voren niet van op de hoogte was. Het is een nogal lang verhaal geworden maar mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
  12. Wel een interessant concept, wat ik nog niet zo zeer kende in deze vorm. Wat ik wel laatst tegen het lijf liep en wat ik interessant vond, was Zopa. Dit noemen ze sociaal lenen. Je leent geld (ik geloof tot 20.000 euro maximaal) zonder tussenkomst van een bank, direct bij een particulier. Natuurlijk kun je ook je eigen geld aan iemand uitlenen. Jouw profijt zit hem dan in de rente die over je bedrag berekend word. Ik zou mezelf nooit in een dergelijke markt begeven, omdat ik sowieso een tegenstander ben van het ene gat vullen met het andere. Meer info: http://www.zopa.com/ZopaWeb/
  13. Bedankt Distefano, Hebben jullie de situatie ook op de zelfde manier meegemaakt, dus dat het geheel reeds geplaatst was?
  14. Beste Misdefinitie, Bedankt voor de reactie. Het gaat hier om De Telefoongids, die met het grijs/roze logo. Ik heb echter nergens akkoord voor gegeven, maar sta nu wel in de gids met als gevolg een gepeperde rekening...
  15. Beste mensen, Enige tijd geleden hebben de mensen van De Telefoongids met mij telefonisch contact gehad over een vermelding in het telefoonboek. Ik heb toen gezegd dat ik graag nog even wilde nadenken en dat ze later nogmaals contact met mij moesten opnemen. Dit hebben ze ook gedaan, echter was ik toen niet bereikbaar. Hier heb ik verder niets op weer gehoord. Wat schetst mijn verbazing echter enige tijd terug, ik ontvang een gepeperde rekening van De Telefoongids, voor de vermelding in het Telefoonboek. De factuur is geadresseerd aan een vennoot die inmiddels niet meer in de onderneming werkzaam is en tevens heb ik nooit mijn goedkeuring gegeven voor het plaatsen. Ben ik nu toch verplicht tot betaling over te gaan?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept