schilderwerk

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male

schilderwerk's trofeeën

  1. bedankt voor je antwoord, ik denk dat ik het nog even aankijk, ik heb het idee dat hij wel wil betalen maar er inderdaad geen geld voor heeft, niet erg netjes, maar ja als hij over 2-3 weken nog niks betaald heeft zal ik verdere maatregelen moeten treffen in hoeverre me dat gaat lukken
  2. ja ik denk dat ik een heel eind zal komen met begrip tonen en in elk geval proberen met een betalingsregeling verder te komen want op deze manier zal er helemaal niks gebeuren bedankt
  3. het meerwerk is ook voortgekomen uit schilderwerk wat de klant zelf nog gedaan wilde hebben. Dit is het stukje over meerwerk wat in de offerte staat, waar de klant dus voor getekend heeft: ..... Schilderwerken is gerechtigd meerwerk ten gevolge van gewijzigde of aanvullende werkzaamheden aan Opdrachtgever in rekening te brengen, tenzij partijen schriftelijk anders zijn overeengekomen.
  4. de klant begrijpt wel waar het meerwerk vandaan komt, namelijk door nalatigheid van de vorige schilder, mijn verf hechtte niet en inderdaad houtrot... klant ging op het moment dat ik het hem vertelde akkoord met het meerwerk, (mondeling) ik heb nog een aantal malen aangegeven dat het een flinke factuur zou worden, daar werd al niet of nauwelijks op gereageerd. ik heb inmiddels de factuur verstuurd, en we zijn nu 15 dagen verder, nog geen betaling ontvangen, klant gebeld en hij zegt dat er nu geen geld is, maar hij blijft ook doorhameren over dat hij nergens getekend heeft voor het meerwerk. Dus wat voor advies hebben jullie in mijn situatie?
  5. ik vind telefonisch persoonlijk geen goed idee, je schiet snel uit je slof bij een zogenaamde wanbetaler. Daar moet je mee uitkijken, het kan averechts werken.
  6. ik heb de klant geinformeerd dat het waarschijnlijk een hoog factuur zou worden, en dat is het ook geworden. er is nergens getekend wat dat extra werk precies inhoudt, maar hij heeft wel de eerste offerte ondertekend waarin hij akkoord gaat met het betalen van een eventueel meerwerkfactuur
  7. Ik ben schilder en ben pas voor mezelf begonnen. Als ik bij een klant ga beginnen, tekenen ze eerst de offerte waar een betalingstermijn van 10 dagen in staat.. Ook tekent de klant akkoord om te betalen voor een meerwerkfactuur, als dat van toepassing is. Als ik bij een klant bezig ben en merk dat er meerwerk bij komt, ben ik dan verplicht om daar een offerte voor te maken? En als ik dat niet doe en achteraf de factuur stuur is de betalingstermijn dan ook 10 dagen? Alvast bedankt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.