RedGeo

Super Senior
  • Aantal berichten

    235
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

RedGeo's trofeeën

  1. Toen ik nog een baan had: afspraak om ons product bij een groot landelijk dagblad te komen demonstreren. Ruim een half uur bij de receptie gezeten voor we eindelijk opgehaald worden, eerste wat die vent zegt is, op boze toon: "ik dacht dat jullie gisteren zouden komen..." Goed... dat werd hem dus niet...
  2. Ik moet met enige regelmaat betalingen doen naar leveranciers in Canada (2-3 keer per maand, bedragen rond de 2000-3000 euro). Ik ben dus ook steeds aardig wat aan provisie en transactiekosten kwijt. Een van mijn leveranciers daar heeft mij Transfermate aangeraden als alternatief voor een gewone overschrijving of credit-card betaling. De kosten zouden daar een stuk lager zijn, hoewel ik weinig concrete informatie kan vinden op hun website. Heeft iemand hier ervaringen met deze partij?
  3. Als de wensen van de klant met gewone html afgedaan kunnen worden zie ik geen reden om het niet simpel te houden. En een onderhoudscontract, gaat dat dan ook over die website? Dan ligt het er in mijn ogen een beetje aan wat "onderhoud" precies dekt en hoe vaak je er voor in actie moet komen. Bij een CMS zit je wel eens met software-updates, maar dat is bij html natuurlijk niet aan de orde.
  4. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  5. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  6. Ik sluit me aan bij Happy Feet's bijdrage van pagina 1 En verder... te veel om op te noemen. Tijdens het werk staat iTunes lekker op shuffle. http://www.youtube.com/watch?v=r-nzQg97uUs
  7. Een aantal dingen die je nu als extra service aanvoert vallen (m.i.) eigenlijk gewoon onder de standaard service. Technische ondersteuning met name. De begeleiding bij het in gebruik nemen is wat minder gebruikelijk en daarmee voeg je inderdaad wel waarde toe. Maar of de leverancier dat ook zo ziet...
  8. Op het eerste gezicht lijkt 60/40 aan de hoge kant. In mijn branche is 70/30 gebruikelijker en ik merk ook al dat sommige leveranciers daar extra voorwaarden aan gaan koppelen, zoals minimum omzet. Wat ga je doen voor die 40%? [*]Moet er een fysiek product geleverd worden, of is het digitale levering [*]Bied je nog technische ondersteuning? [*]Ga je het bij de klant installeren? Met andere woorden: wat is de waarde die jij toevoegt aan het geheel? Als je denk dat dat aardig wat is kun je 40% voorstellen. Je kunt het natuurlijk altijd voorstellen, maar hoe meer jij doet, des te groter de kans dat het ook geaccepteerd wordt.
  9. Als enthousiast (race)fietser valt het me op dat veel merken die in Engeland doodnormaal zijn hier niet of nauwelijks te krijgen zijn. Misschien kun je daar wat mee? Maar ja, je moet dan wel gaan concurreren met grote webshops als Wiggle (Engeland) en Bobshop (Duitsland) die hele brede assortimenten hebben en ook nog eens zonder problemen aan Nederland leveren.
  10. Betalingen naar de UK zouden gratis moeten kunnen via je bank, dus dat valt al af. Voor India en Nepal is Paypal waarschijnlijk de handigste methode, maar dat hangt een beetje af van de hoogte van de bedragen. Je kunt een zakelijk Paypal account openen en dat koppelen aan een credit card of bankrekening. Let op dat er wel degelijk kosten zijn, zie de Paypal website voor een overzicht (en lees alle kleine lettertjes goed door). Over wat voor bedragen hebben we het? Gaat het steeds naar dezelfde persoon? In dat geval zou het echt handiger zijn om meerdere kleine betalingen tot 1 grotere te combineren.
  11. Vrijdagavond sporten (badminton, ik geef jeugdtraining en speel daarna zelf ook nog een uurtje), in het weekend vooral bezig met m'n andere hobby's: wielrennen en fotografie. Ontspanning door inspanning en de creativiteit een beetje prikkelen.
  12. Ik vind het ook een heel erg kip-en-ei verhaal om eerlijk te zijn. Maar op het aanvraagformulier wordt dus inderdaad gevraagd naar de specifieke data waarop ik in Belgie werkzaam zou zijn, dat is nu natuurlijk nog helemaal niet bekend. Zelfde met de Limosa-verklaring, ook die gaat over concrete werkzaamheden.
  13. Bedankt voor de reacties tot nu toe. Als ik het goed heb is niet de VOGrp van toepassing, maar de "gewone" VOG (voor natuurlijke personen) omdat ik een eenmanszaak heb, en die moet deels ingevuld gaan worden door de organisatie die die VOG verlangd (d.w.z. de potentiele opdrachtgever). Wat een probleem kan zijn, want die toko is t/m 19 augustus gesloten voor de vakantie, en op 3 september moet mijn bod binnen zijn... Volgens de SVB is een E101/A1 pas van toepassing als er daadwerkelijk in het buitenland gewerkt gaat worden.
  14. Is dat ook van toepassing als ik (eenmanszaak) het werk zelf uitvoer? - oh wacht - ik zie dat er ook een versie is voor zelfstandigen/DGA's.
  15. Hallo allemaal, Ik ben door een Belgische overheidsorganisatie uitgenodigd om mee te bieden voor een project. Naast dat ik natuurlijk moet aantonen dat ik het inhoudelijk aan kan (wat het geval is) willen ze ook een aantal officiele verklaringen: En dan concreet de vragen: [*]Zou ik voor #1 de VAR-verklaring (VAR-WUO) kunnen gebruiken? [*]Ik heb geen personeel in dienst, dus #2 lijkt me niet van toepassing. Klopt dat? [*]Is #3 te vergelijken met de "verklaring van goed gedrag" die via de gemeente te verkrijgen is?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.