Misschien zijn dit nog een paar ideetjes waar je wat mee kan :) :
* Consumenten die websites bezoeken houden over het algemeen niet van lezen en doen dat dus ook niet. Ze willen meteen zien of deze pagina voor hen relevant is. Als dat niet met 1 oogopslag duidelijk is, gaan ze naar een andere site. Zoals TwaLevel al aangaf staat er op jouw openingspagina behoorlijk veel tekst, wat ervoor zorgt dat mensen sneller afhaken.
Misschien kan je een (relevante!) foto toevoegen aan de centraal geplaatste tekst. Daardoor wordt deze tekst ook wat minder breed, waardoor het wat prettiger wordt om te lezen voor mensen. Probeer teksten ook op andere pagina's wat compacter (lees minder breed) te houden, dat nodigt meer uit om verder te lezen.
* Je hebt twee menu-achtige elementen op je pagina. De rechter zal veel minder vaak worden gelezen omdat mensen meestal alleen naar de linkerkant en de bovenkant van een pagina kijken. Dit kan je dus beter naar boven verplaatsten (als je dat overzichtelijk kan doen, anders is het niet handig) of naar links, bij het andere menu.
* Het linker menu bevat voor een menu teveel informatie. Als je bijvoorbeeld de kop Bespaar op elektriciteit hebt, staat er onder deze kop: Voor nog geen € 5 is er 25% te besparen op elektriciteit. En dat met uw ouderwetse gloeilamp! Klik hier voor meer informatie. Dit gebruik je als het ware als een soort langdradige knop en dat is verwarrend. Je kan beter onder de knop zetten Bespaar 25% elektriciteit! (ofzo). Dan kan je in een later stadium misschien ook meer producten kwijt onder deze kop.
(En door alle koppen op deze manier kleiner te maken kan je misschien ook wat belangrijke onderwerpen uit het rechter menu naar het linker menu verplaatsen?)
Op zich wel aardig dat je voor iedere productsoort een andere kleur gebruikt trouwens.
*Op je openingspagina staat dat ik (als consument) voor 25% kan besparen op energie, maar als ik daar op klik kom ik op een pagina die kopt met een besparing van 20% ;) Consistente informatie is belangrijk voor de betrouwbaarheid van je bedrijf (en dus belangrijk voor de verkoop).
Ik hoop dat je hier wat mee kan. Succes met je shop!!