Momenteel werkzaam en woonachtig in de VS, en ben er achter gekomen dat dit een moeilijke markt is. De markt is niet alleen erg groot, ook erg divers. Probeer het niet te zien als 1 land, maar als verschillende landjes. Mensen uit de east coast reageren heel anders op dingen als mensen van de west coast. Daarnaast heb je te maken met hispanics, afro-americans en others, en ook deze subgroepen reageren weer anders op verschillende zaken.
Daarnaast zijn Amerikanen anders ingesteld dan dat wij zijn, producten hebben meer schreeuwerigere namen, waar wij over het algemeen bij denken dat zal wel niks zijn, lopen ze er hier helemaal warm voor.
Je hebt te maken met een andere cultuur en dus heeft dit ook een andere benadering nodig, zijn swear words uit den boze in het adverteren van je product maar moet je het toch zo proberen te profileren dat mensen zich er in herkennen. Al met al vergt het een andere aanpak, probeer in de huid van een amerikaan te kruipen en kijk wat hen zou aanspreken.
Daarnaast denk ik niet dat de prijs een belemmering is, amerikanen gebruiken hun credit card alsof het water is en de prijs die jij hebt lijkt me zeker niet te hoog voor de amerikaanse markt