Aangezien dit een hot topic is, toch maar een reactie.
Mede n.a.v. de reacties op dit forum heb ik een bestelling geplaatst bij logiprint. Deze heb ik direct betaald per paypal.
In mijn logiprint-accountoverzicht verscheen de opdracht echter niet en de beloofde bevestigingsemail bleef ook uit. Op mijn paypal account staat de transactie als pending.
Ik heb inmiddels 4 emails naar dit bedrijf gestuurd (1 per dag), 2 via de online mailer, 1 naar het adres dat bij paypal als reactie-adres vemeld staat en 1 naar de administrative contact zoals die bij sidn vermeld staat. Op geen van de emails is tot nu toe geantwoord. Op de website is het telefoonnummer van logiprint "tijdelijk" verwijderd.
Ik kan bij paypal geen transactiedispuut openen omdat logiprint de betaling nog moet accepteren. Ondertussen weet ik niet of mijn bestelling nu geleverd gaat worden of niet. Vervelend, want als er iets fout is gegaan met de bestelling (waar het wel op lijkt) dan moet ik opnieuw bestellen. Ik kan nu dus eigenlijk alleen maar een maand wachten totdat de paypal-reservering automatisch verloopt.
UPDATE 16-6
Inmiddels is gereageerd op de laatste email (naar het administrative contact). Het voorstel van logiprint was dat ik de bestelling opnieuw zou doen en dat zij dan de paypal-betaling aan die bestelling zouden koppelen. Op zich een goed voorstel, maar mijn vertrouwen in de emailcommunicatie was een beetje weg, dus ik heb verzocht de paypal-betaling te annuleren. Dat is inmiddels gebeurd, dus geen klachten meer.