-
Welkom Ruben van den Oord als nieuwe moderator!
Volgens mij is dit goed voor het niveau op Higher Level. Evenals de 2 andere nieuwe moderaters, leuk! Gefeliciteerd! Groet Marcus
-
Onderzoek naar invloed netwerkvaardigheden op succes onderneming
Hem hem ingevuld! Groet Marcus
-
Website in de lucht... Graag jullie feedback!
Beste HL'ers, Allereerst bedankt voor al jullie reacties. Heb alle reacties ook aan mijn compagnon laten zien en we gaan de punten die jullie genoemd hebben nog eens goed bekijken. Het hotmailadres gaan we sowieso laten aanpassen. En nogmaals, ook alle andere punten gaan we allemaal (her)overwegen. Daarom bedankt voor al jullie feedback. Groet Marcus
-
Website Actuva online: jullie mening graag
Vind de website erg professioneel overkomen. Je kan merken dat je er veel tijd in hebt gestoken (of laten doen ;)) Ook het nieuws rechts in beeld vind ik erg nuttig, op voorwaarde dat je het actueel houdt. Mijn complimenten voor de site. Gr. Marcus
-
Website in de lucht... Graag jullie feedback!
@ AquaMundo, Oke, ben in ieder geval blij dat hij professioneel overkomt! Is wellicht een goede optie om er een foto van een beursstand bij te doen.. (tot op heden nog geen geschikte foto kunnen vinden). Bedankt voor de tip!
-
Website in de lucht... Graag jullie feedback!
Goedemiddag beste HL'ers, Gisteravond 22.30uur, is mijn website de lucht in gegaan! :) www.MMmediasales.nl Voor mij een heerlijk YES-moment, en samen met mijn compagnon een fles champage opengetrokken. Maar mijn verzoek aan jullie om je mening te geven over de website. Ik sta open voor alle feedback, en hoop mede door jullie tips/aanmerkingen de website te verbeteren (waar nodig is). De website is bedoeld voor potentiële opdrachtgevers. In de praktijk zullen we niet rechtstreeks via de website nieuwe opdrachten binnenhalen, maar het geeft een eerste indruk van het bedrijf. Nogmaals, graag jullie reactie! Sta open voor alle feedback... Bij voorbaat dank! Groet Marcus
- Horeca onderneming
- krediet en ondernemingsplan
-
webwinkel in april starten, red ik dat met urencriterium
Beste Karima, Of je het gaat halen hangt van je eigen inspanningen af. Zoals je zegt zul je ongeveer 39 weken x 32 uur moeten werken om aan dat urencriterium te komen. De uren die je er wellicht nu al aan voorbereidingen in hebt gestopt kun je eraf trekken. Maar ik kan niet in jouw agenda en toekomst kijken of je dit gaat redden. Maar in theorie is dat uiteraard mogelijk!
-
webwinkel in april starten, red ik dat met urencriterium
Hoi Ladydragon, Welkom op HL! Ondernemers komen in aanmerking voor de ondernemersaftrek, zoals de zelfstandigenaftrek, de aftrek voor speur- en ontwikkelingswerk en de meewerkaftrek. In de meeste gevallen moeten zij dan voldoen aan het zogenoemde urencriterium. Dit houdt in dat een ondernemer in een (kalender)jaar ten minste 1.225 uur aan de onderneming(en) moet hebben besteed. Daarnaast moeten de 'ondernemingsuren' meer zijn dan de helft van het totaal aan uren die zijn gewerkt voor de onderneming, een dienstbetrekking (belastbaar loon) en overige arbeid (belastbaar resultaat uit overige werkzaamheden). Dit staat ook wel bekend als het grotendeelscriterium. Voor startende ondernemers geldt het grotendeelscriterium echter niet. Zij hoeven slechts de drempel van 1.225 uur te halen. Groet Marcus
- afstaan boekhouding
- Sponsoring TV programma
-
Sponsoring TV programma
Ben het in grote lijnen wel met je eens, en las naderhand dat het om een relatief klein bedrag ging (al blijft het natuurlijk wel het principe dat ook meetelt!). Netjes opstellen zou ik zeker ook doen, maar wel duidelijk aangeven wat er precies fout ging. En prinicpe is erg belangrijk, maar vind het bedrag waar het om gaat in dit geval ook wel van belang (t.o.v. de compensatie).
-
Sponsoring TV programma
Dit is natuurlijk een vervelende situatie. Ik zou in ieder geval eens met de juiste mensen om de tafel gaan zitten, en laat hun maar met een voorstel komen. Er zijn 3 dingen fout gegaan, waardoor je naar mijn inziens recht hebt op (financiële) compensatie. 1: Bedrijfsnaam niet genoemd + niet op de aftiteling. 2: Wel van de concurrent!! 3: Geen reactie van de contactpersoon Heb zelf in het verleden ook advertenties verkocht, en dan gebeurde het ook weleens (zelden) dat een advertentie niet werd geplaatst. Vaak werd dan overeengekomen dat deze dan een editie later alsnog werd geplaatst, maar hierbij werd wel duidelijke excuses gemaakt (soms kleine korting).. Ik denk dat als mij dit zou gebeuren zou vragen of zij met een compensatievoorstel willen komen, en daarbij duidelijk laten weten dat deze gehele situatie erg vervelend is vanwege bovenstaande redenen. En een fout maken is menselijk, maar dan ook nog niet reageren?? Vragen naar "de chef" werkt inderdaad ook vaak! Succes! (laat weten hoe het afloopt of hoe je het gaat aanpakken, ben benieuwd)
-
Pensioen opbouwen?
Beste HL'ers, Ik heb een VOF, en begin op een leeftijd te komen (22) dat ik graag wil gaan beginnen met pensioen opbouwen. Nu heb ik eigenlijk geen idee hoe ik dit het beste kan aanpakken? Hoe doen jullie dit? Sparen jullie gewoon via een spaarrekening of hebben jullie een fiscale oudedagsreserve? Misschien nog andere opties? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee! Groet Marcus (Heb al gezocht op HL, maar heb nog niet echt een topic gevonden wat antwoord op mijn vraag)
MarcusM
Senior
-
Registratiedatum
-
Laatst bezocht