avengel

Junior
  • Aantal berichten

    8
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Adres
    Weverij 38, Veenendaal, 3901WC, Nederland
  • Land
    Nederland
  • Voornaam
    Ton
  • Achternaam
    van Engelenhoven
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    LifestyleGuide.nl
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

Visie op

  • Ik zoek mensen die
    het hun gegeven talent op een goede manier weten uit te putten tot een sprankelend resultaat
  • Mijn mening over innovatie
    Altijd op zoek naar beter.
  • Mijn mening over ondernemerschap
    Ondernemen is een sport; je gaat altijd voor de winst.

avengel's trofeeën

  1. Ik bedank Norbert Bakker en Blackdog voor het positieve meedenken. Dit was een vraag die een bevriende ondernemer aan mij had voorgelegd en, omdat ik zelf niet direct een adequaat antwoord had, was de meest simpele weg voor mij om deze vraag door te spelen op Higherlevel. Ik zal jullie reacties doorgeven en hoop dat hij er het zijne mee kan doen. Nogmaals bedankt voor jullie reacties.
  2. Lijkt me duidelijk. Er bestaan vaste percentages waarmee je je pr verstandig kunt begroten. Het is natuurlijk geen gokspel. Als ik 10k in reclame investeer in de wetenschap dat er op voorhand 50k rendement in zit, dan is het spelletje niet moeilijk. Waar ik naar zoek zijn ken gegevens, met name voor de meubelbranche. Er zijn verstandige waarden om je budget vast te stellen en deze dan inderdaad zo effectief mogelijk in te zetten. En dat is FF serieus:)
  3. Ik weet niet of deze vraag al eens aan de orde is geweest (kon hem met de zoekfunctie niet vinden). De vraag welke ik heb is welk percentage van de omzet je mag budgetteren voor reclame en pr. Om wat specifieker te zijn: het betreft een outlet meubel winkel, welke zowel via de vaste winkel verkoopt als ook via de website. Is er voor de website een ander percentage van toepassing als voor de vaste winkel? Ik dank u bij voorbaat voor de tips en antwoorden
  4. Goedendag, Een vraag welke je volgens mij het beste kunt voorleggen bij de brancheorganisatie voor de mode: http://www.cbwmitex.nl/
  5. Alles leuk en aardig, maar was de inhoud van dit topic niet een vraag over een mogelijke google dance? ;) :( ;)
  6. Blijft natuurlijk de vraag: van wie is die brievenbus nu eigenlijk. Van mij dus en als ik daar op aangeef dat ik geen reclamemateriaal wil ontvangen dan is het toch niets meer als fatsoenlijk om mijn uitdrukkelijke wens te billijken. Of is anti-reclame dan toch ook gewoon reclame? In ieder geval is het bezorgen van reclame mail in een brievenbus met ''nee nee'' sticker ronduit ONFATSOENLIJK!
  7. Goedendag, Het leven kan zo simpel zijn:)... Ik herinner mij een bezoek van ene heer G.V., destijds directeur van de Rabobank in Veenendaal. Na het inschenken van de koffie kwam bij hem het hoge woord er uit: Jij hebt niet voldoende GBV wist hij mij te verwijten. GBV? Vroeg ik. Jazeker zei hij: GBV, dat staat voor Gezond Boeren Verstand. Hij ging verder: als ik mijn kleindochter naar de dropwinkel stuur met 1 euro, dan snapt dat kind al dat ze niet voor 2 euro drop kan kopen. Bij het lezen van al het bovenstaande schoot mij deze preek weer te binnen. Ik heb er na die dag veel aan gehad en ik ben er van overtuigd als je met voldoende GBV onderneemt, dat alle bovenstaande overpeinzingen overbodig worden.
  8. Succes met een webwinkel is afhankelijk van veel factoren, maar het is in ieder geval van belang day je keihard aan promotie werkt. Zelf ben ik actief in kindermode en kinderkleding te zien op kinderkledingen ik moet zeggen: best wel succesvol. De kunst bijvoorbeeld is om her en der je url te laten slingeren. Zeker op een pagerank 6 site zoals higherlever. Dat heb je bijvoorbeeld al nagelaten. Surf iedere vrije minuut van de dag over het internet en kijk of je een link naar je webwinkel kunt morsen. Hoe meer je laat slingeren, hoe beter je winkel in de zoekmachines zal scoren. Edit, link verwijderd vanwege linkspam
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.