steffie

Junior
  • Aantal berichten

    18
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

steffie's trofeeën

  1. ondertussen heb ik ook een blog op de webshop kwestie van wat aan klantenbinding te doen . Gelukkig schrijf ik graag :)
  2. hoe kan je dan eigenlijk ooit winst maken met een zaak die stock vraagt (zoals de mijne in kleding bijvoorbeeld?) ??? ik begin me echt af te vragen of ik ooit wel winst ga genereren.. (ben net anderhalf jaar bezig)
  3. @Roland, louispierre & Frans, het is een goed idee om echt eens naast iemand te gaan zitten en te zien hoe die persoon omgaat met de webshop. Ga ik doen! Verder heb ik, zoals reeds gezegd, een SEA/SEO firma onder de arm genomen omdat ik hier geen kaas van heb gegeten. Ik besef maar al te goed dat meten zeer belangrijk is. Google analytics is gekoppeld aan de website, ik bekijk de resultaten dagelijks, maar ken er niet genoeg van om ze goed te kunnen interpreteren. Bedoeling van de SEA is om genoeg verkeer te genereren zodat een juiste analyse mogelijk is, om dan vervolgens op de site zelf te kunnen ingrijpen. Ik ben ongeduldig, de site is online sinds eind januari en ik weet ook dat alles tijd nodig heeft, maar het gaat me niet snel genoeg... Naar mijn gevoel kan ik op dit moment niet veel meer doen: ik hou rekening met jullie opmerkingen en ik doe-zoals jullie ook merken- gerichte aanpassingen op de website. Verder heb ik sinds enkele weken de SEA/SEO firma die me moet helpen en begeleiden in het analyseren van de traffic om zo tot een hogere conversie te komen. Want dat is uiteindelijk de bedoeling... Meten en weten kost geld en dat geld moet op de duur wel uit de firma worden gehaald ipv uit mijn privéportemonee (het rijmt).
  4. @Error 404 en Daniel-San, bedankt voor jullie opmerkingen. De meeste klinken spijtig genoeg als chinees in mijn oren (ik ben een informatica-dummy), maar ik geef ze elke keer door aan de webontwikkelaar. Zoals reeds gezegd heb ik ook een firma voor SEA en SEO onder de arm genomen omdat het geen zin heeft om een mooie webshop te hebben die niet wordt gevonden. En zelf kan ik het niet, dus ja..Met de juiste trefwoorden ben ik ook bezig, dat is een beetje trial and error in het begin. We blijven eraan sleutelen en alle tips en opmerkingen blijven heel welkom! Nog een vraag, ik ben mijn paswoord vergeten (zou een handtekening willen plaatsen in mijn profiel, aangeraden door Walter VL ;)), maar ik vind nergens een werkend mailadres van higherlevel... kan iemand van jullie mij helpen ?
  5. @Roland, :(spijtig genoeg nog geen stijging in de omzet. Het is wel het einde van het seizoen nu en de mensen wachten op de koopjes. Ik hoop in het nieuwe seizoen wel resultaten te zien. Ik heb ook een SEO/SEA bedrijf onder de arm genomen want ik ben niets met een mooie website als ie niet gevonden wordt...Investeren heet dat zeker? ;D @Robbert: gebruik jij Safari? Ik weet dat er op Safari problemen zijn, hieraan wordt nog gewerkt.
  6. @ René, hoi, ik heb ook een forum lopen 'wat vind je van mijn kinderkledingwebshop' en ik lees uiteraard vaak mee op HL. Ook ik ben aan het zoeken naar een manier om mijn marges te verhogen, want op deze manier red ik het niet.. Kan je me helpen aan namen van designers ? Een eigen collectie klinkt leuk, maar eerst informeren is de boodschap... Alvast bedankt .
  7. @WalterVl, ivm de maten heb je 100% gelijk. Naar volgend seizoen toe zal ik werken met lengtematen en wordt de 10 dus vervangen door 140, zodat er ten eerste uniformiteit is en ten tweede mijn nederlandse klanten hun vertrouwde lengtematen terug kunnen vinden ;) . @systeemplafond, als je in de menubalk bovenaan op 'contact' klikt, krijg je toch een telefoonnummer?
  8. @ al diegenen die tips & advies gegeven hebben: heel wat van jullie opmerkingen zijn reeds geimplementeerd, oa de bestelknop is aangepast. Graag jullie mening !
  9. @ Roland, hartelijk dank voor je uitgebreide lijst met opmerkingen. Ik heb de lijst afgeprint en maak er meteen werk van. Ik hou je op de hoogte. Super dat ik zoveel reacties krijg !
  10. @ Tommies & Daniel-San , bedankt voor jullie opmerkingen. De technische kant is doorgegeven aan de maker van de webshop. Wat de betaalmogelijkheden betreft en de verzendingskosten, deze staan te lezen bij 'Hoe bestellen', een rubriek die toch wel vaak wordt gelezen vooraleer je aan het bestellen gaat, niet? Maar misschien is dit niet duidelijk genoeg ? Ik wil ook geen te overvolle eerste-indruk hebben, dan is het overzicht weg volgens mij. Ik werk liever met linken, of zie ik dat verkeerd?
  11. @WalterVL ik ben het met je eens wat betreft het niet-uniforme van de maten (zoekfunctie met lengtematen en kassa met jaren). Ik krijg echter in de winkel vaak vragen van 'hoe groot is maat 116', maar nooit omgekeerd, vandaar dat ik het gemakkelijker achtte om te werken met jaren. Wat ik wel zou kunnen doen is inderdaad werken met een link meteen naar het stukje over merken en maten en met een back-toets zodat de klant meteen terug naar het gewenste artikel kan gaan.
  12. Lijkt me - voor zover ik het kan lezen ;)- een heel overzichtelijke layout. Niet te druk en het is duidelijk dat het over overhemden gaat. Ik wou al beginnen klikken, dus mijn interesse was al meteen aangewakkerd. De idee ook om zelf een shirt te kunnen samenstellen lijkt me wel wat, hoewel het natuurlijk van de prijs zal afhangen. Wat ga je voor zo'n shirt vragen? Waar ga je die laten maken? Leveringstermijn? Over google ads kan ik je geen info geven, ben volop zelf aan het informeren...
  13. Nog een vraag. Momenteel kan je enkel betalen met een overschrijving. Wat zijn jullie ervaringen/meningen hierover? De vraag is natuurlijk of een betaalsysteem introduceren met ogone/kredietkaart opweegt tegen de kosten hiervan... ik vraag me af of ik meer verkoop zou hebben met meer betaalmogelijkheden. Zelf zie ik er niet tegenop om een overschrijving uit te voeren, maar misschien is het toch een pak gemakkelijker als je enkel je kredietkaart moet bovenhalen?
  14. @bosi333, dat van de zoekfunctie klopt, ik heb het doorgegeven. hoe zouden jullie duidelijker maken hoe er iets in het winkelkarretje komt? andere kleur, groter lettertype? wat vinden jullie van de melding 'naar kassa', is de bedoeling hiervan duidelijk genoeg? Alle tips zijn welkom !
  15. @ekoolstra, bedankt voor je opmerkingen. Ivm de opmerking dat het niet duidelijk is hoe te bestellen: is het beter om te schrijven 'klik op de juiste maat om te bestellen' En ipv 4, 6 erbij zetten: 4 jaar, 6 jaar ? En ipv te zetten 'naar kassa' => in groter lettertype en andere kleur? Wat bedoel je met het ontbreken van een site omschrijvingen en site trefwoorden ? Kan je dat in lekentaal even uitleggen aub? Hoe zou ik nog verder kunnen optimaliseren in google? @ WalterVL, dank je voor je opmerkingen. mbt de opmerking over de jaren: zie hierboven bij merken & maten heb ik een beschrijving gegeven van hoe de merken uitvallen, maar dit moet inderdaad nog verder worden uitgewerkt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.