Jump to content

GuidoD

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Geldersestraat 116, Rotterdam, 3011MP, Netherlands
  • First name
    Guido
  • Last name
    David
  • Company or organization name
    MerketingVisie
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    36-40
  • You are primarily interested in:
    commercie en marketi
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Molblog, bizz, sprou

Company info

  1. In onze zoektocht als zelfstandig ondernemer naar nieuwe opdrachten is de concurrentie moordend. Je concurreert al gauw met tientallen anderen om die ene klus. In de power workshop Personal Branding & Selling krijg je inzicht in jouw onderscheidend vermogen en hoe je daar op een effectieve wijze gebruik van kan maken bij jouw verkoop inspanningen. Website Naar website van evenement Organisator MerketingVisie Prijs 195 Personal Branding & Selling Product sheet 10-5.pdf
  2. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  3. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  4. Hallo Tessa, Allereerst super dat je dit durft! Je concept, site en naam spreken me erg aan. Waar het aan ontbreekt in de (web)communicatie is het "hoe". Je geeft heel duidelijk aan wat je precies doet en waarom, maar niet hoe Taskhero dat anders doet dan alle andere concurrerende alternatieven. Waarom moet ik als professioneel bedrijf kiezen voor Taskhero (behalve wellicht de prijs)? Als je helder krijgt waar Taskhero als merk voor staat, kun je dat doorvertalen naar merkwaarden die Taskhero (jij en je medewerkers) wil uitdragen. De wijze waarop je jezelf en de groep jonge medewerkers verkoopt moet daarbij aansluiten. Mijn gevoel zegt dat dat niet op de traditionele manier moet :) Succes!
  5. Deze pay-offs maken toch echt wel heel erg duidelijk waar Melkunie en de ING voor staan.....
  6. Hallo Paul, Een leuke pay-off is iets anders dan een goede pay-off. Bij het laatste gaat het er ook om dat wat je communiceert bijdraagt aan wat je als merk wilt uitdragen. Dus maakt de pay-off duidelijk waar je voor staat en waarin je anders bent dan je concullega's (je merkpositionering). Voor het bedenken van een goede pay-off voor Marda Office moet je dus heel scherp weten wat de merkpositionering is van Marda. Zie voor de te nemen stappen ook mijn website. Succes!
  7. Wat een sterke pay-off ook doet is de eigen medewerkers inspireren om de merkbelofte waar te maken (internal branding). Ben je als medewerker van Philips dagelijks bezig om jouw klanten sense and simplicity te bieden? Maak je als medewerker van Interpolis alles voor jouw klanten glashelder. Een goede pay-off kan dus helpen om een sterk merk te bouwen mits je waarmaakt wat je belooft.
  8. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  9. Ook uw onderneming is een merk. Als de doelgroep uw bedrijfsnaam hoort of het logo ziet, roept dat een specifiek beeld en gevoel op. Juist in een markt met veel concurrenten wordt het steeds moeilijker om alleen met uw product of dienst het onderscheid te maken. Dan kan uw merk weleens de doorslag geven in het bereiken van uw doelstellingen. In de Workshop ‘Positionering’ krijgt u op een levendige wijze inzicht in de mechanismen van het ‘merkpositioneren’. Daarbij gaat u, op basis van een tot de verbeelding sprekende praktijkcase, deze kennis ook gelijk (in teamverband) in de praktijk brengen. Website Naar website van evenement Organisator Syntens i.c.m. MerketingVisie Prijs 50
  10. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  11. Hallo Frans, Scherp! Ik had hier inderdaad met name de dienstensector voor ogen. De grote dienstenorganisaties/bureau's zitten voor langere tijd vast aan hoge overheadkosten (i.h.b. de personeelskostencomponent).
  12. Hallo Jeroen, Goede constatering ;) Ik denk er aan om binnenkort een artikeltje te schrijven over juist de kansen die de economische teruggang voor inventieve ondernemers biedt. Wellicht zijn er Highlevelers die het leuk vinden om mee te lezen, wellicht te schrijven.... Groeten, Guido
  13. Hallo Fiene, Interessante discussie die loopt. Een aanvulling daarop is nog het volgende. Een goede (merk)positionering is altijd gebaseerd op zowel een intern perspectief (dus wat wil jij bereiken, wat maakt jou bijzonder) als een extern perspectief (welke bijzondere, diepgaande inzichten heb jij verzameld over jouw doelgroep) Het gaat dus om het ontwikkelen van een boodschap die zowel relevant als onderscheidend is. Hoe sterker je boodschap, des te effectiever je marketingcommunicatie en des te groter de kans op een voorkeurspositie in het brein van jouw doelgroep. Op mijn website staat daarover ook wat meer info: www.merketingvisie.nl Succes! Guido
  14. In tijden van economische teruggang, laait de discussie over anti-cyclisch budgetteren weer op. In plaats van gaan snijden in de kosten, juist extra gaan investeren in belangrijke bedrijfsactiviteiten. Als we het over marketing hebben, is het dan juist nu de tijd om jouw merk en/of propositie eens flink in de schijnwerpers te gaan zetten? Of kun je beter even de hand op de knip houden? Guido David, MerketingVisie
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept