Jump to content

djpmedia

Junior
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • Gender
    Male
  • Address
    Mr.H.Tuttelstraat 12, Steenwijk, 8331KT, Netherlands
  • First name
    Dennis
  • Last name
    de Jong
  • Company or organization name
    DJP Media Steenwijk
  • Website address
  • How did you find us:
    via een kennis
  • Blog

Register

  • What age group do you belong to?
    19-24
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen

Company info

  • Location
    Steenwijk
  • Phone number
    0521511514
  • Branch
    Personeel & opleidingen
  • Website address
  1. Oke, dus als ik het goed begrijp is het als volgt: Ik koop de unit privé. Met een hypotheek welke op mijn privénaam staat, maar voor de belasting komt de gehele unit inclusief aflossen en rente op de balans?
  2. Wellicht kan dit je verder helpen: http://developer.apple.com/ Hierstaat volgens mij genoeg informatie hoe je een App in Itunes kunt krijgen. Succes! Dennis
  3. Waarom ik het pand privé wil kopen is het volgende: Ik kan namelijk wel financiering (lees hypotheek) krijgen als ik hem op privénaam koop en niet op bedrijfsnaam. Dit omdat mijn bedrag 1,5 jaar bestaat en ze hier geen risico mee durfen te nemen. Wanneer de hypotheek privé komt dan wel. Dit omdat ik ook nog gedeeltelijk inkomsten heb uit loondienst.
  4. Hallo, Ik zit met de volgende korte vraag. Ik ben van plan om een bedrijfsunit te kopen voor mijn bedrijf (Eenmanszaak). Wel wordt deze unit gekocht op privé naam. En ga ik met mijn bedrijf de ruimte van mezelf huren. Nu is mijn vraag, kan ik de BTW die ik over deze bedrijfsunit moet betalen, ook terug vragen omdat ik deze unit voor mijn bedrijf ga gebruiken? Ik heb zelf al zitten zoeken, maar heb geen duidelijk antwoord kunnen vinden. Hopelijk weet een van jullie of dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, Dennis de Jong
  5. Hallo Martijn, Ik bied ook als service na mijn klanten toe webhosting aan. Dit is gekomen omdat in het verleden klanten zelf al hosting hadden geregeld, maar 9 van de 10 keer werden bepaalde scripts niet goed ondersteund en was er veel last van storing. En daarnaast kreeg ik klanten die helemaal niks hadden en ik dat voor hun moest gaan regelen. Daarom bied ik standaard 1000 mb met 15 gb traffic en domeinaam aan tegen € 50,00 euro excl btw per jaar. Het voordeel voor de klant is dat ik alles voor hun regel en zij bewijze van spreke alleen nog de juiste account gegevens moeten invullen bij Outlook. Voordeel voor mij is dat ik zeker weet dat de website naar behoren werkt op de server. En zoals hierboven al beschreven is: de meeste klanten hebben niks geen verstand van hosting en willen het graag zo simpel mogelijk hebben. De echte kenners die precies weten wat voor soort hosting ze willen hebben hun adressen toch wel daarvoor. Kort gezegt: Hou het simpel voor de klant en kijk per website als de klant meer of minder nodig heeft. Succes, Dennis
  6. Bedankt voor alle reacties. Van te voren heb ik bij de offerte mijn algemene voorwaarden toegevoegd. In mijn algemene voorwaarden staan de betalingscondities, inclusief betalen binnen 14 dagen na factuur datum. Ik vind dat ik mijn klanten al genoeg tijd geef om de factuur te betalen. Ik factuur mijn klanten pas nadat een website is opgeleverd. Dit kan soms pas na een maand zijn dat ik aan de opdracht ben begonnen.
  7. Beste iedereen, Op dit moment heb ik een klant die niet wil voldoen aan mijn betalingstermijn van 14 dagen. Hij zegt dat 30 dagen standaard is met zaken doen met bedrijven en dwingt mij om ook aan de 14 dagen te voldoen. Als argument gebruikt hij dat dit in de business-standaard is en dat zijn systeem hier op is ingericht en niet aan andere termijnen kan voldoen. Kan de klant dit eisen van mij? Ik doe namelijk alleen maar zaken met bedrijven (webdesign en grafische vormgeving) en heb nog nooit eerder bezwaren hier over gehoord. Met vriendelijke groet, Dennis de Jong
  8. Bedankt voor de reacties. Ik heb eindelijk wat inzicht gekregen in met ik in het samenwerkingscontract moet en kan opnemen. Naar aanleiding van jullie reacties ga ik sowieso de volgende punten meenemen: - Intellectueel eigendom - Referentie gebruik - Betalingscondities - After Sales - Prijsbepaling - Marge verkoop - Verantwoordelijkheden - Verdeling werkzaamheden Dit zijn de belangrijkste dingen die ik in het contract wil beschrijven. Mocht ik nog belangrijke dingen vergeten zijn dan hoor ik het graag.
  9. Is dit voor jou een probleem? Dit lijkt me voor hun meer waard dan als je niet anoniem bent dus ik zou dat zeker in de prijs laten terugkomen. Wat verwacht je verder? Dat verreweg de meesta klanten voor jou via hun gaat komen? Of dat je nog een aanzienlijk deel zelf acquiteert? In het eerste geval zou je zelfs een fusie kunnen overwegen. In het 2e geval: hoe ga je om met te veel klanten tegelijkertijd? Bedankt voor je reactie. De meeste klanten komen rechtstreeks bij mij terecht, dus via eigen acquisitie. Als ik grof weg een schatting moet maken denk ik ongeveer: 80% eigen klanten, 20% via het ICT-bedrijf. Over het punt van te veel klanten tegelijkertijd heb ik nog geen eens bij stil gestaan. Hier moet ik zeker over nadenken hoe ik dat ga aanpakken.
  10. Micha bedankt voor je reactie. Het is niet zo dat ik net gestart ben, ik doe dit werk al geruime tijd, alleen het ICT-bedrijf begint hier net mee en heeft geen portfolio. Ik zelf heb met mijn bedrijf wel een gevuld portfolio. Als het ICT-bedrijf klanten aan mij geeft dan handel ik zelf alles af met de klanten, ik heb contact met hen, voer besprekingen en doe de oplevering van de site's. Vervolgens factureert het ICT-bedrijf de klant en ik vervolgens het ICT-bedrijf. Het ICT-bedrijf wil dat ik dit anoniem uitvoer en uit naam van het ICT-bedrijf.
  11. Bedankt voor je reactie. Ik heb zelf al gedacht aan: intellectueel eigendom, after sales (hoe gaat het verder met onderhoud e.d.), klanten contact. En goed punt welke jij noemt is referentie gebruik. Op dit moment heeft het ICT-bedrijf geen portfolio van bestaande sites. Dus dit wil ik ook goed gaan beschrijven, zodat hij niet gaat pronken met eerder door mij gemaakte sites. Mochten er nog meer suggesties zijn dan hoor ik het graag. Dennis
  12. Hallo iedereen, Al een tijdje lees ik mee op dit forum en nu stel ik zelf maar eens een vraag. Via de zoekfunctie heb ik namelijk geen goed antwoord kunnen vinden. Mijn vraag is als volgt: Een ict-bedrijf wil met mij een samenwerking aangaan op het gebied van webdesign. Hij gaat onder zijn naam webdesign diensten aanbieden aan zijn klanten. De opdrachten die hij binnen krijgt op dit gebied voer ik uit. Ik factureer dat ICT-bedrijf en deze op zijn beurt de klant. Bij deze opdrachten heb ik overal de vrije hand in, met goedkeuring natuurlijk van de klant. Het ICT-bedrijf bemoeid zich inhoudelijk nergens mee. Hij levert, zeg maar, alleen de klanten. Voordat ik een samenwerking wil aangaan wil ik eerst een soort van samenwerkingscontract op papier hebben, zodat er gedurende de samenwerking geen conflicten kunnen ontstaan wie waar verantwoordelijk voor is, enzovoort. Alleen nu zit ik met het probleem, welke punten moeten er aanbod komen in zo'n samenwerkingscontract. Het is voor mij de eerste keer dat ik zo iets moet opstellen. Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen. Als een en het ander nog niet duidelijk is dan hoor ik het graag. In ieder geval bedankt voor de reacties. Met vriendelijke groet, Dennis de Jong
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept