T.v.z

Junior
  • Aantal berichten

    6
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    student

T.v.z's trofeeën

  1. Goedeavond, Graag zou ik de mening van rijscholen willen weten omtrend het volgende: Momenteel ben ik samen met een partner bezig om een applicatie te ontwikkelen voor een bevriende rijschool eigenaar. Dit pakket word een webapplicatie, met de volgende "key-features": - Wereldwijd bereikbaar backoffice waarin verschillende "resources" (instructeurs, voertuigen, tijd en kandidaten) kunnen worden ingepland. - Agenda inkijken/bijwerken vanaf PDA. - Apparte klantmodule waarin lessen kunnen worden aangekocht en de voortgang kan worden ingezien. - Kilometer administratie per voertuig. - Koppeling met Microsoft Word voor het versturen en archiveren van brieven. - Communicatie module. Wij zijn op de hoogte dat voor dit doel al (meerdere) pakketen beschikbaar zijn. Echter, willen wij een USP bieden op verschillende punten: 1. Geen verassingen in kosten. De kosten worden per gebruiker gefactureerd. 2. Er is geen éénmalige inverstering nodig. Bestaande hardware en PDA's kunnen gebruikt blijven worden. 3. In overleg is maatwerk te leveren. Tevens kunnen wij voor kleine rijscholen (< 5 werkplekken) een complete omgeving leveren. Deze omgeving omvat: - Gecentraliseerde bestanden opslaan. - Gestandariseerde emailomgeving. - VOIP (telefonie via internet, kostenbesparend) gekoppeld aan bovenstaande software. Indien nodig kunnen wij tegen zeer lage kosten verschillende lokaties in een virtueel netwerk koppelen. (Samenwerkende rijscholen.) Graag zou ik van rijschoolhouders en anderzins geintresseerde een mening onvangen. Spreekt ons concept aan? Mist er iets? Elke vorm van feedback is meer dan welkom. Met vriendelijke groet, Tijs van der Zwaan
  2. Ik denk dat het probleem "Niet rendabel" is op te lossen door voldoende klanten te vinden. Een enkele klant is uiteraard niet rendabel. Meerdere klanten met meerdere werkplekker waarschijnlijk wel. Ik ga me komende tijd eens op het financieele aspect storten.
  3. Telfort unlimited Met Telfort unlimited heb je geen vaste telefoon meer nodig! Voor slechts € 18,- per maand bel je onbeperkt naar vaste nummers én naar bijna 2 miljoen Telfort mobiele nummers. Hoe meer vrienden, kennissen en familie via Telfort bellen, hoe voordeliger je uit bent. *bellen naar vaste en Telfort nummers in Nederland is gratis. *bellen naar andere mobiele nummers of voicemail voor 18 cent per minuut. *een sms'je sturen kost 18 cent per bericht. *met een sms-bundel betaal je per sms een stuk minder, al vanaf 5 cent per bericht *Aansluitkosten eenmalig €18,- *Voor dit product geldt een Fair Use Policy. _________________________________________________________________________ Zoals je ziet heeft Telfort voor 18 euro in de maand een abo waarmee je onbeperkt naar vast en telfort klanten kan bellen. Telfort is 100% gebaseerd op het KPN netwerk, het lijkt me dus stug dat jij voor 7 euro meer wel de mogelijkheid kan bieden om onbeperkt mobiel te bellen. Toch succes!
  4. Hartelijk dank voor je reactie. De onderwerpen werkplek, VOIP en maat-werkapplicatie's zijn dan wel softwarematig, maar natuurlijk ook te zien als product ipv een dienst. Of denk ik te optimistisch?
  5. Hallo, Voordat ik mijn bericht begin, ik weet niet of deze post eerder bij inovaties hoort dan hier, maar vergeef me als ik verkeerd zit. Ik wil graag uw mening als (aankomend) ondernemer weten over het volgende idee. De wereld qua ICT veranderd constant. Het is voor te stellen dat dit als ondernemer niet makkelijk bij te houden is. Daarom heb ik samen met een partner besloten te willen beginnen in het aanbieden van ict-outsourcing voor kleine q.c. zelfstandige ondernemers. Dit willen wij doen doormiddel van het aanbieden van ICT zonder eigen beheer. Concreet houdt dit hetvolgende in; Zodra er een overeenkomst is tussen u en ons wordt er voor u een werkplek ingericht op een beveiligde lokatie. Deze lokatie is in beheer van een proffesionele 3de partij, die alle factoren stabiel houd (stroom, internetverbinding ect.). Deze werkplek wordt naar uw wensen ingericht, met applicaties die u nodig hebt, of eventueel maatwerk om aan uw eisen te voldoen. Vanaf uw huidige hardware kunt u vanaf waar dan ook ter wereld gebruik maken van deze werkplek via een beveiligde verbinding. Het mooie aan deze verbinding is dat ook uw apparatuur zoals printers erin kunnen worden meegenomen in (thuis)kantoor. Deze verbinding is ook niet gebonden aan een bepaalde computer. Op de computer wordt namelijk geen data meer opgeslagen. Hierdoor is een defecte, of zelfs gestolen laptop geen probleem meer. Uw gegevens, documenten en andere data zijn namelijk veilig. Extra prettig is het nogeens bij diefstal van uw apparatuur de verbinding vanaf deze hardware zal worden verboden. Zo is uw data veilig. Ook bij falen van apparatuur aan onze kant is de retentie op u data maximaal 1 dag. Hierdoor heeft u altijd de zekerheid van recente gegevens. U werkplek wordt beheerd door mensen die tegen een afgesproken tarief altijd te bereiken zijn om problemen voor u op te lossen, en veel meer tijd in uw ICT kunnen steken dan uzelf. U kunt altijd bellen, maar ook mailen is mogelijk. U krijgt een factuur van uw maandelijkse kosten. U kunt hierbij zelfs kiezen om uw hardware in ons beheer te plaatsen. U complete (thuis)kantoor, tot aan telefoons en printers toe, kunnen hierin worden opgenomen. Wij willen hierbij ook maatwerk leveren om de proffesionele uitstraling van uw bedrijf te verbeteren. Hierbij valt te denken aan maatwerk databases voor klantgegeven tot het automatiseren van uw huisstijl in brieven en email. Of het inrichten van een telefoonsysteem waardoor klanten nooit meer een ingesprek-toon krijgen, maar in een wachtrij geplaatst kunnen worden. Zelfs een wachtrij met lokaal nummer koppelen aan zowel uw kantoor als uw mobiele telefoon is mogelijk. Schakelen tussen kantoor en mobiele telefoon kan met een druk op de knop, terwijl klanten dit niet zullen merken. De microfoon van uw telefoon moetten uitschakelen is hiermee ook verleden tijd, u kunt uw klanten en relaties makkelijk in de wacht zetten met muziek naar keuze. Contact met de leverancier van uw applicatie/website nemen wij ook graag van u over! De meeste mensen voelen er namelijk weinig voor om kostbare tijd te verspillen aan een telefoontje met een helpdesk die u te technisch te woord staat. Graag zouden wij van uw willen weten hoe u, als ondernemer, tegenover deze diensten staat. Het is ons bekend dat er bedrijven zijn die deze diensten aanbieden, maar, deze bedrijven zijn gericht op grotere klanten. Ons doel is om (kleine) ondernemers en ZZP'ers te voorzien. Reden hiervoor is persoonlijk contact en het creeeren van een "feel-good" onder klanten door persoonlijk maar proffesionele en open communicatie. Bij voorbaat dank voor de feedback. Bij verdere belangstelling zal ik uiteraard het technische en/of financieele gedeelte uitwerken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.