Jump to content

Floris BS

Junior
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-2

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Mond op mond reclame op internet mag idd niet onderschat worden. Door het internet kan enen bedrijf zich nauwelijks meer een misstap meer permitteren. Elke gebruiker is tegenwoordig een potentiële criticus die online je naam zwaar en vooral oneindig van een negatieve lading kan voorzien. Grote bedrijven hebben vaak ook mensen in dienst die alleen maar bezig zijn met positief over het bedrijf te praten op fora. De klant is dus eigenlijk nog meer koning dan voorheen.
  2. dat klopt inderdaad, het was iemand anders die dat zei.
  3. Ik typ inderdaad zoektermen in. Het klopt dat je het op datum kan rangschikken, maar als je daar even niet aan denkt en hem op relevantie laat staan, staan er bovenin al meteen topics van lang geleden. Als je dan begint te lezen voordat je naar de data hebt gekeken, en het is interessant, reageer je zo op een oud forum. Dan vind ik het wel heel snel geconcludeerd dat ik dit expres zou doen. Mvg, Floris
  4. Kunnen die oude topics niet gewoon gesloten worden of iets in die richting, dan hebben mensen dit probleem niet
  5. De huisstijl is erg belangrijk voor het profileren van je bedrijf en het opvallen tussen al het andere aanbod. Je huisstijl moet onderscheidend zijn. Dat is erg belangrijk. En bij onderscheidend moet je niet denken aan willen afsteken tegen directe concurrenten. De concurrentie komt over het algemeen namelijk vaker van andere alternatieven dan van de directe concurrente. Dit in gedachten nemend, is het zeker de moeite om hier in te investeren. Bedrijven die dit niet doen zullen, veelal, zichzelf tegenkomen gedurende de looptijd van het bedrijf. Daarnaast denk ik niet dat het voor mensen uitmaakt of het bedrijf bij hen in de buurt zit. Wel is het goed om telefonisch bereikbaar te zijn en dat duidelijk te melden. Mensen vinden dat een gevoel van zekerheid geven. Succes
  6. Onze designers weten vooraf dat deze mogelijkheid aanwezig is en wij zijn een platform voor de wedstrijden, niet de organisator ervan. Ik heb je advies mbt. het noemen van de bedrijfsnaam opgevolgd en dat van vorige week (no cure no pay) sloot wel heel erg naadloos aan op de vraag van de persoon in kwestie. Dat is heel iets anders dan zomaar ergens lukraak reclame maken. Evengoed bedankt voor je reactie.
  7. Beste Highio, als de opdrachtgever er geen goed design tussen vind zitten, dan kunnen wij hem niet dwingen tot het kiezen van een winnaar. Wel is het zo dat er soms opdrachtgevers zijn die weinig interactie voeren met de designers en daarom niet tot een winnaar komen. Wij proberen hen altijd te overtuigen dat interactie en feedback de kans op een winnaar vele malen vergroot. Wij snappen dan ook dat het vervelend is voor de designers als dit gebeurd. Echter zijn dit gelukkig uitzonderingen op de regel. Over punt 2 wil ik graag zeggen dat wij op de hoogte willen blijven wat mensen motiveert om tot de keuze te komen voor wel of geen logo te laten maken en op welke manier zij tot die keuze komen. Het is absoluut niet zo dat wij in elk antwoord naar ons bedrijf verwijzen of überhaupt het woord ontwerp wedstrijd of iets van die strekking laten vallen.
  8. je hebt helemaal gelijk, niet naar de datum gekeken. Erg nuttig op deze manier idd..
  9. ik sluit me bij tjeng aan. Het logo van een bedrijf is essentieel voor het profileren van de identiteit van het bedrijf naar de buitenwereld toe en bepalend voor de relatie tussen het bedrijf en de klant. Het moet professionaliteit uitstralen, pakkend en origineel zijn en liefst ook nog humor en/of intelligentie bevatten en bovenal moet het de essentie van het bedrijf vertalen. De huisstijl bepaalt of je wel op niet opvalt tussen de concurrenten. En dan bedoel ik niet alleen de directe concurrenten, maar ook alle andere aanbieders van andere producten waar potentiële afnemers voor kunnen kiezen
  10. nieuwe tijdperken vragen om nieuwe middelen en dit leidt weer tot nieuwe mogelijkheden. Elke nieuwe vorm van media (of eigenlijk elke ontwikkeling die leidt tot maatschappelijke veranderingen) leidt in het begin tot tegenstand van mensen die niet met de tijd meegaan. En zoals met alles is het een kwestie van de juiste dosering.
  11. dat mag inderdaad, wel wordt de conten van je site door de desbetreffende social medias sites gescand. Facebook doet dit bijvoorbeeld elke 24 uur.
  12. Het logo van een bedrijf is essentieel voor het profileren van de identiteit van het bedrijf naar de buitenwereld toe en bepalend voor de relatie tussen het bedrijf en de klant. Het moet professionaliteit uitstralen, pakkend en origineel zijn en liefst ook nog humor en/of intelligentie bevatten en bovenal moet het de essentie van het bedrijf vertalen. Ik snap dat je hierdoor het idee hebt dat je logo eigenlijk nooit goed genoeg is. Schrijf daarom eens alles (en dan ook echt alles) op waaraan jouw ideale logo voldoet en streep vervolgens weg wat niet essentieel is voor jouw bedrijf en logo. Hierdoor houd je over wat echt belangrijk is en waar jouw logo niet zonder kan. Ga daarna nog eens terug naar je logo en voeg toe/verwijder wat er nog aan mankeert. Zo doen onze logomakers dat ook. Succes. Floris Mod edit: bedrijfsnaam mag in de handtekening, niet in de ondertekening van elk bericht
  13. Beste Highio, het aantal wedstrijden waar een winnaar uitkomt ligt bij ons rond de 80%. Als er een winnaar wordt gekozen, wordt deze altijd betaald. Mvg, Floris Mod edit: bedrijfsnaam mag in de handtekening, niet in de ondertekening van elk bericht
  14. Als je zelf een ontwerp wedstrijd start online kan je zelf bepalen wat je budget is. De designers kiezen dan of zij bereid zijn aan de slag te gaan voor dat bedrag. Daarnaast kan je daar bij andere wedstrijden "afkijken" wat zij als beloning bieden en wat voor designs zij daarvoor terug kijken. Gedurende de gehele wedstrijd is het mogelijk om online met de designers te communiceren en feedback te geven dmv ratings en aanwijzingen. Zo blijf je zelf bij het hele proces betrokken. Mocht er aan het einde geen geschikt ontwerp tussen zitten, betaal je ook niet. succes, floris Mod edit: bedrijfsnaam mag in de handtekening, niet in de ondertekening van elk bericht
  15. Daarbij kan je tijdens de wedstrijd ook feedback geven aan onze designers dmv het geven van ratings en persoonlijke feedback. Op deze manier kan je van begin tot eind invloed uitoefenen op het traject. Daarbij kan je, als er uiteindelijk niets tussen zit, ervoor kiezen om geen van de designs te kiezen, no cure no pay. Succes, Floris Mod edit: bedrijfsnaam mag in de handtekening, niet in de ondertekening van elk bericht
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept