Laura van der Helm

Senior
  • Aantal berichten

    32
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

Laura van der Helm's trofeeën

  1. Wat zijn eigenlijk de eisen van de klant geweest? Of heb je een contract waarin staat wat je voor zijn website moet doen? Als je voldoet aan zijn eisen, kan hij niet zomaar geld eisen.
  2. Voer je website eens in op Woorank. Dan kun je zien hoe hoog je scoort en kun je op bepaalde onderdelen verbeteringen aanbrengen.
  3. Wat mij altijd irriteert is dat mensen niet komen om te netwerken, maar om hun eigen business te verkopen. Op zich is daar niets mis mee, maar zij willen dan door het netwerken nieuwe opdrachten binnenhalen of jouw je product of diensten tegen een goedkoop tarief laten aanbieden. Dan denken ze door met jou te netwerken (lees: "leren kennen") dat je dat wel even (gratis) voor ze doet.
  4. Bekijk hier het verslag van de themabijeenkomst "Gezond werken in de bouw" inclusief een fotoreportage. Zie de aandachtpunten van de Inspectie SZW en de directe boete van 3600 euro die wordt gegeven.
  5. Om je vraag te beantwoorden: Volg mensen/instanties/bedrijven die jij interessant vindt of die gerelateerd zijn aan wat je doet of aanbiedt. Deze gaan vanzelf terug volgen als je relevante informatie gaat verspreiden. Bv: Volgers op twitter van een tilhulpmiddel, daarbij kan je denken aan de doelgroep die je wilt bedienen (glaszetters, garagebedrijven, bezorgdiensten) of bedrijven/instellingen die adviseren (arbo, re-integratie, verzuimreductie, duurzame inzetbaarheid werknemers). Deze doelgroep ga je volgen en daarna ga je informatie verspreiden die zij graag willen weten (hoe kan ik het apparaat inzetten, wat levert het me op, specifiek voor mijn branche). Hiermee wordt je interessant voor hen en zullen ze je terug gaan volgen. Vervolgens krijg je meer traffic naar je website en zouden daar ook klanten uit moeten ontstaan.
  6. Bedankt voor jullie input, daar heb ik zeker iets aan! @iwan: Het gaat niet over mijn eigen website, die is persoonlijk en mag wat mij betreft met spreektaal. Lijkt me inderdaad een goed plan om de bron van de teksten erbij te vermelden.
  7. Hallo, Ik heb een vraag: Hoe kan je de teksten op je website op copyright beschermen? Het zit namelijk zo: Ons bedrijf verkoopt aan dealers en wij leveren foto's en filmpjes van ons product aan. Zij mogen dit gebruiken om ons product te promoten, maar vaak gebruiken ze ook onze teksten. Hier zijn we natuurlijk niet blij mee vanwege het feit dat dat double content op het web betekent. Weet iemand of er een (bestaand) protocol voor is of een stuk dat je kan opnemen in je voorwaarden? Zo ja, heb je daar een voorbeeld van? Alvast bedankt. [titel aangepast - mod]
  8. Nog een interessante: http://www.zoekmachines.nu/index.html
  9. Via www.woorank.com heb je snell een overzicht van wat er op je website goed en minder goed is. Het helpt mij altijd wel om websites te verbeteren. Ook bestaat er een Rank Inspector, daar kan je bijhouden hoe je het doet ten opzichte van concurrenten. Gewoon even google-en. Verder kun je het beste nog even afwachten en wat tips opdoen op www.seohandleiding.nl Succes!
  10. Vraag: Sinds een paar weken ben ik bezig met de website van de Tiller voor de Japanse markt. Hiervoor heb ik een .jp domein gebruikt. Het contactformulier gaat naar Outlook 2007, maar deze zet Japanse tekens om in andere tekens. Hoe kan ik een Japans ingevuld contactformulier met behoud van de Japanse tekst doorsturen naar mijn Outlook 2007 en daarna doorsturen naar het contact in Japan? Het contactformulier is opgebouwd in HTML/PHP. Alvast bedankt voor jullie reactie.
  11. Heb je toen iets veranderd, nadat je klanten het bekeken hadden? Het belangrijkste is natuurlijk dat zij er mee overweg kunnen. Er zit voor mensen die de webshop niet kennen, altijd een leercurve in zo'n proces, misschien helpt het als je het laat lijken op iets wat al bekend is. Of dat je via je webshop feedback geeft over wat de volgende stap is die ze moeten nemen. Ik ken zelf ook wel die bedrijfsblindheid, de enige manier om dat op te lossen is mensen je webshop of website laten testen en ze bepaalde opdrachten te geven, zodat je de dingen aan kan passen zoals zij ze graag willen zien. Zelf heb ik een project gedaan met aanbevelingen voor de website van vliegtarieven. Ik doe het rapport in de bijlage, misschien kun je er iets mee. Usability_rapport_Vliegtarieven.pdf
  12. Als je toch al visueel bezig bent, kun je het beste alle stappen in het proces van bekijken naar bestellen en afrekenen achter elkaar zetten. Hierdoor krijg je een beeld van wat je ontworpen hebt en kun je de stappen eventueel nog aanpassen, zodat ze goed op elkaar aansluiten. Het is eigenlijk een alternatief voor een taakanalyse. Door persuasive technologies toe te passen, kun je mensen bij je bestelproces begeleiden naar het afrekenmoment. Zonder dat ze afhaken. Dit heet tunneling. Ook dit kan visueel versterkt worden door kleurgebruik e.d.
  13. Als je site goed in elkaar zit, heb je die backlinkservice niet eens nodig. Probeer backlinks te verkrijgen door gebruik te maken van fora om je link te plaatsen of websites waar ze soortgelijke producten verkopen. Ook werkt free publicity erg goed. Laat je bijvoorbeeld interviewen door een gerelateerd blad of site. Ook zou je eens kunnen kijken op deze website: daar kan je jouw advertentie naast een gerelateerd nieuws item plaatsen.
  14. Zelf zou ik ook het abonnement stoppen. Je kan namelijk door goed CSS gebruik naast je HTML code, gewoon voor elke browser een opmaak definiëren. Zo heb je voor elke browser zo goed als dezelfde opmaak (uiterlijk). Ook voor het inloggen kunnen ze met scripts gewoon detecteren welke browser je hebt en alles daarop aanpassen. Tegenwoordig moeten alle bedrijven in webdesign steeds sneller mee groeien met de techniek, dus als het bedrijf waar je je abonnement hebt afgesloten bepaalde service levert, moeten ze zelf ook de websites onderhouden op het gebied van nieuwe technieken lijkt mij.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.