Middel47

Newbee
  • Aantal berichten

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Randstad, Nederland

Middel47's trofeeën

  1. Ik zou hier voorzichtig mee zijn. Misschien kun je afspreken dat bij xx aantal verkopen een hoger percentage wordt gegeven dan bij x aantal verkopen. Hiermee stimuleer je misschien om meer moeite te doen voor de verkoop van jouw producten. Van te voren wel een maximum afspreken, lijkt me handig.
  2. Is het niet een idee om een tweede domeinnaam (afkorting van je originele domeinnaam) die makkelijker te onthouden is, door te verwijzen naar je moeilijke domeinnaam? Mijn website is toegankelijk via verschillende domeinen. Alleen al de .com, .nl en .eu varianten komen allemaal binnen op de website (oorspronkelijk een .nl). Dus via latdonaam.nl verwijst door naar latijnsedomeinnaammoeilijkteonthouden.nl (bijvoorbeeld)? Of is dit niet je vraag?
  3. Voor sommige bedrijven is het interessant om het bedrijf virtueel toegankelijk te maken met Google Street View, maar dan voor binnen. Dit kan met Google Bedrijfsfoto's. Interessante video dat dit goed illustreert is (op Youtube). Dit lijkt me vooral interessant voor horeca- en speciaalzaken. Zie ook de deze pagina voor meer informatie.
  4. Ik probeer iedere dag een uur (bij voorkeur 's morgens) koud te bellen. Dit lukt niet altijd, maar dit compenseer ik dan later die week dan weer. Ook voor mij geld dat ik het niet het leukste vind, denk ik. Als het echter wel lukt om een afspraak / sale te maken, ben ik wel weer heel erg trots op mezelf en daardoor weer gemotiveerder om ermee door te gaan. In het begin vond ik het lastiger dan nu. Ik doe het nu ± 3 maanden voor mijn eigen onderneming. Een tip die ik graag deel is: probeer de reden voor je telefoongesprek eens te zeggen in één zin, zonder dat de persoon aan de andere kant direct afzwaait. Dus niet vragen om persoon a, b of c. Maar goedemorgen, ik ben ... ik doe ... en ik ben op zoek naar ... Een aantal variaties proberen geeft vaak al direct een indruk welke beter scoort.
  5. Mogelijk kun je het vergelijken met bijvoorbeeld de volgende zaken: Winkel oppervlakte evt. Magazijn oppervlakte Lengte van de bar Ligging, terras etc. Ik geloof dat het vloeroppervlakte het belangrijkste is. Je zult met mensen uit de branche moeten overleggen over hoeveel zij betalen om een vergelijking te kunnen maken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.