Jump to content

Steve1987

Junior
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    via een kennis

Register

  • What age group do you belong to?
    25-30
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. Beste Ingrid Uw feedback heb ik verwerkt op de pagina (ook LinkedIn > stom 2014 haha). Het is nog knap lastig om de spelling te beheersen, dat merk ik wel. Fijn dat er mensen zijn die daar een scherpere blik op hebben. De pagina's referenties en team ga ik nog aan werken. Bedankt voor de scherpe feedback
  2. Beste John Banner, heb iets langzamer gezet Loze pagina: Functionaliteit die je volgens mij niet kan uitzetten in wordpress, vond ik zelf ook een probleem Taalfouten: Word aan gewerkt Team: Dat gaat veranderd worden, met een persoonlijk inleiden Kleuren van text: Word in CSS nog veranderd Percentage: Word vaker gehanteerd bij W&S bureau's. Een WO is natuurlijk moeilijker te vinden dan een MBO-er, vandaar het verschil. Wat betreft het proces, er zijn opdrachtgevers die daar wel waarde aan hechten. Ze vragen er immers altijd na. Bedankt, Steve
  3. Robbert, Ik heb u advies ten harte genomen, gelijk de spelling aangepast en nog mee bezig. Daarnaast ben ik het met u eens dat de sponsoren pagina niets toevoegt, echter ben ik wel van mening dat het doel van "sponsering" niet verkeert is, maar dat moet misschien achter de schermen plaats vinden in niet direct op de pagina. Vandaar dat ik de pagina heb verwijderd. Met betrekking tot het profiel, een betere kwaliteit van de zorg heeft als voordelen dat het de communicatie verbetert tussen zorgverleners. Ik heb deze tekst nu aangepast. Wat betreft de tarieven, zou duidelijk moeten zijn denk ik? Staat bij bruto op jaarbasis, dus bijvoorbeeld 10% van 30.000. Ik zit nog wel even te kijken hoe ik dat functioneler kan maken Bedankt
  4. Omschrijving van je concept: Medi-Step is een jong werving en selectie bureau dat sinds oktober 2012 actief is in Nijmegen en omstreken. Medi-Step is klein van opzet en word bestuurt door professionals uit de praktijk. Medi-Step houd zich bezig met het invullen van vacatures in de zorg en welzijn op MBO, HBO en WO niveau door bemiddeling op maat. Onze doelstelling is passend personeel te plaatsen voor vaste aanstellingen. Door te bemiddelen in vaste banen, draagt Medi-Step bij aan een betere kwaliteit van zorg, en heldere communicatie op de werkvloer www.medi-step.nl Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Wordpress geïnstalleerd, thema gekocht en deze vervolgens na wens aangepast (inhoud , plaatjes etc) Ik ben nog wel van plan de URL van de diverse pagina's terug te brengen naar een adres i.p.v ID in de url, staat wat professioneler denk ik zo. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Meer vaste banen in de gezondheidszorg Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Bij de meeste werving en selectie bureau's is het niet duidelijk welke tarieven zij hanteren, u bent vaak dan verplicht om contact op te nemen met het bedrijf, iets wat niet altijd word gewaardeerd. Wij willen hier een uitzondering in zijn door op de homepagina meteen onze tarieven te laten zien onder verdeelt in de opleidingsniveau's. Verder hanteren wij een prijs , geen extra kosten. Wat voor feedback hoop je te krijgen: - Opmaak van de site , met name de functionaliteit - Ontbreken er gegevens?
  5. Duidelijk verhaal. Even vanuit mijn kant wat verduidelijking Ik start de zaak vanuit een WW uitkering. Ik werk vanuit huis, kosten zijn vooral telefonie , auto , consumpties , kleding , website Veel van dit zijn eenmalige kosten. Gezamenlijke kosten hebben we nauwelijks, aangezien hij zijn kosten bij mij neerlegt. Ik betaal hem dit terug bij afronden opdracht. Meeste kosten dekken we ook samen zoals website , folder materiaal etc. Daarnaast is mijn maat in loondienst. En wilt hij dit combineren met zijn huidige baan. Naar mate de zaken beter gaat, wil hij meer voor het bedrijf gaan werken. Groet, Steve
  6. Beste lezers, Mijn situatie even concreet Ik begin samen met een maat een bureau op gebied van werven en selecteren. Onze taken in het bedrijf zijn afgestemd op ons als persoon. IK: Zal hoofdzakelijk de zakelijke kanten doen, contacten leggen , administratie , sollicitatie's etc. Mijn deel in het bedrijf is aanzienlijk groter dan mijn maat. HIJ: Doet alleen het coaching en advies gebeuren.(tijdens proeftijd kandidaat) Zijn deel is aanzienlijk kleiner, maar niet onbelangrijk! Nu moeten we een rechtsvorm afsluiten. Ik heb her en der geïnformeerd maar het is taaie stof. We hebben allebei een koophuis, en geen partner. Ik wil niet aansprakelijk zijn voor zijn gedeelte, en visa versa. Wel willen we het liefst onder een `naam` naar buiten treden. Ik zat zelf te denken aan een eenmanszaak, hij en ik. Hij onder de noemer "coaching/advies" ik onder "werving en selectie" Bedoeling is dat hij zijn onkosten bij mij factureert zoals reiskosten , telefoon , consumpties etc. Is dit in praktijk mogelijk?. We werken allebei vanuit huis, we hebben geen pand , geen leningen . We willen het graag simpel houden. Wat zijn voor ons de mogelijkheden?. Groet, Steve
  7. Beste mensen, Ik zit met een vraag, reeds wel wat info opgezocht maar nog niet precies gevonden wat ik zocht Ik begin een bedrijfje in werving en selectie. Ik zal natuurlijk ook facturen moeten versturen, of contracten. Ik heb het idee dat het steeds meer digitaal gaat maar bepaalde zaken zal ook via de post gaan denk ik. Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel? Groet, Steve
  8. Ik ben momenteel bezig met CMS. Ik heb gekozen voor Wordpress vanwege de ervaringen van bedrijven en de mogelijkheden. Ik heb een domein gekocht bij een host, die WPS ondersteund. Via de administratiepanel online kon ik direct de laatste versie van WPS downloaden. Ik had al wat research gedaan voor een goede lay-out (theme) uiteindelijk deze gedownload (en betaald) en via WPS upgeload. Werkt allemaal naar behoren, lay-out spreekt voor zich maar de content (inhoud) moet je zelf veranderen. Het is veel werk om alles op zijn plek te krijgen, dat viel me best even tegen, maar met tijd en google kom je een eind. Verder kun je wel merken dat WPS kwa inhoud , mogelijkheden , gedachte nog wel veel weg heeft van een blog. Valt me tegen dat WPS nog niet helemaal is uitgerust is voor bedrijven, tenminste zo voelt het nog niet aan. Groet, Steve
  9. Beste mensen, Ik ben bezig met het opzetten van een werving en selectiebureau. Nu ben ik bezig met de content voor de website, de website die ik overigens zelf gemaakt heb en onderhoud. Ik vind het lastig om mijn product goed te weergeven in tekst (mond op mond gaat makkelijker) maar dat terzijde. Ik heb een overzichtelijke lay-out zonder poespas, mijn dienst moet voor zich spreken dus wil ik geen commerciële lokkertjes, of teksten maar duidelijke praktische inhoud. Momenteel ben ik bezig met pagina's voor de werkgever en werknemer. Op deze pagina voorzie ik hen van mijn diensten. Ik heb hieronder stapsgewijs beschreven hoe de procedure in elkaar zit. Ik ben er niet uit of ik het in stappen moet plaatsen op de site, of het moet uitwerken als een soort "verhaal" Hierin is voor mij belangrijk dat de klant/kandidaat direct kan zien hoe wij werken. Graag uw opmerkingen en feedback, ook als ik in de stappen iets ben vergeten. Kandidaat 1: U heeft u ingeschreven 2: Uw CV heeft onze belangstelling 3: Wij nemen contact met u op voor een oriënterend gesprek 4: We bespreken met u de mogelijkheden 5: Wij bespreken uw CV en motivatie met een potentiele klant 6: Uw potentiele werkgever heeft interesse 7: U word uitgenodigd voor een gesprek met uw potentiele werkgever 8: Uw potentiele werkgever ziet uit naar verdere samenwerking 9: U heeft een proefperiode van 1 maand 9: Wij begeleiden u tijdens uw proefperiode 10: U bent aangenomen bij uw nieuwe werkgever 11: Wij ontvangen van uw werkgever de bemiddelingskosten Opdrachtgever 1: U gaat akkoord met onze voorwaarden 2: U heeft een profiel van het door u gewenste kandidaat 3: U stelt ons op de hoogte van het door u gewenste kandidaat 4: Wij nemen contact met u op voor nadere informatie betreft het profiel 5: Indien gewenst kan er een gesprek plaatsvinden op locatie om het profiel verder te bespreken 6: U gaat akkoord met ons zaken te doen 7: Wij stellen u kandidaten voor middels CV en motivatie 8: Bij interesse volgt er een gesprek met de kandidaat 9: U bied de kandidaat een arbeidscontract aan 10: Wij begeleiden de kandidaat gedurende de proefperiode 11: Bij gebleken geschiktheid ontvangen wij onze bemiddelingskosten Bedankt alvast, Groet, Steve
  10. Hallo allemaal, Mijn naam is Steve, ik woon en werk in Nijmegen en ik ben 25 jaar. Vorige maand is het idee ontstaan om een werving en selectie bureau op te starten voor de zorg en welzijn. Ik kom zelf uit deze branche (verpleging), en besloten om samen met een mede-collega een bedrijf te gaan opzetten. Het bedrijf heet medi-step, sinds een paar dagen hebben we ook een .nl domein. Daar staan wat updates op over de voortgang van het bedrijf, en de website die momenteel in de maak is. Momenteel zijn we bezig met het ondernemersplan, deze moet uiterlijk binnen 2 weken worden ingeleverd. Als dit word goed gekeurd mogen we beginnen. Ik ben al veel bezig met research onder bestaande bedrijven en speur het hele sociale netwerk af. Zo hebben we alvast Facebook , Linkedin , en Twitter. We hebben ons eigen ook geregistreerd bij Google, zodat we hopelijk meer directe bezoekers kunnen ontvangen. Ik heb tijdens het maken van het plan veel informatie kunnen vinden op het web, ook HL is hierin van nut geweest! Graag kom ik via deze weg in contact met mede-ondernemers om informatie uit te wisselen. Ik zal met name informatie vergaren over het marketing technische gedeelte, om zo ons bedrijf goed in de markt te gaan zetten. Vriendelijke groet, Steve
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept