Ik ben bezig met het opzetten van een werving en selectiebureau. Nu ben ik bezig met de content voor de website, de website die ik overigens zelf gemaakt heb en onderhoud. Ik vind het lastig om mijn product goed te weergeven in tekst (mond op mond gaat makkelijker) maar dat terzijde. Ik heb een overzichtelijke lay-out zonder poespas, mijn dienst moet voor zich spreken dus wil ik geen commerciële lokkertjes, of teksten maar duidelijke praktische inhoud. Momenteel ben ik bezig met pagina's voor de werkgever en werknemer. Op deze pagina voorzie ik hen van mijn diensten. Ik heb hieronder stapsgewijs beschreven hoe de procedure in elkaar zit. Ik ben er niet uit of ik het in stappen moet plaatsen op de site, of het moet uitwerken als een soort "verhaal" Hierin is voor mij belangrijk dat de klant/kandidaat direct kan zien hoe wij werken. Graag uw opmerkingen en feedback, ook als ik in de stappen iets ben vergeten.
Kandidaat
1: U heeft u ingeschreven
2: Uw CV heeft onze belangstelling
3: Wij nemen contact met u op voor een oriënterend gesprek
4: We bespreken met u de mogelijkheden
5: Wij bespreken uw CV en motivatie met een potentiele klant
6: Uw potentiele werkgever heeft interesse
7: U word uitgenodigd voor een gesprek met uw potentiele werkgever
8: Uw potentiele werkgever ziet uit naar verdere samenwerking
9: U heeft een proefperiode van 1 maand
9: Wij begeleiden u tijdens uw proefperiode
10: U bent aangenomen bij uw nieuwe werkgever
11: Wij ontvangen van uw werkgever de bemiddelingskosten
Opdrachtgever
1: U gaat akkoord met onze voorwaarden
2: U heeft een profiel van het door u gewenste kandidaat
3: U stelt ons op de hoogte van het door u gewenste kandidaat
4: Wij nemen contact met u op voor nadere informatie betreft het profiel
5: Indien gewenst kan er een gesprek plaatsvinden op locatie om het profiel verder te bespreken
6: U gaat akkoord met ons zaken te doen
7: Wij stellen u kandidaten voor middels CV en motivatie
8: Bij interesse volgt er een gesprek met de kandidaat
9: U bied de kandidaat een arbeidscontract aan
10: Wij begeleiden de kandidaat gedurende de proefperiode
11: Bij gebleken geschiktheid ontvangen wij onze bemiddelingskosten
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Steve1987
Steve1987
Beste mensen,
Ik ben bezig met het opzetten van een werving en selectiebureau. Nu ben ik bezig met de content voor de website, de website die ik overigens zelf gemaakt heb en onderhoud. Ik vind het lastig om mijn product goed te weergeven in tekst (mond op mond gaat makkelijker) maar dat terzijde. Ik heb een overzichtelijke lay-out zonder poespas, mijn dienst moet voor zich spreken dus wil ik geen commerciële lokkertjes, of teksten maar duidelijke praktische inhoud. Momenteel ben ik bezig met pagina's voor de werkgever en werknemer. Op deze pagina voorzie ik hen van mijn diensten. Ik heb hieronder stapsgewijs beschreven hoe de procedure in elkaar zit. Ik ben er niet uit of ik het in stappen moet plaatsen op de site, of het moet uitwerken als een soort "verhaal" Hierin is voor mij belangrijk dat de klant/kandidaat direct kan zien hoe wij werken. Graag uw opmerkingen en feedback, ook als ik in de stappen iets ben vergeten.
Kandidaat
1: U heeft u ingeschreven
2: Uw CV heeft onze belangstelling
3: Wij nemen contact met u op voor een oriënterend gesprek
4: We bespreken met u de mogelijkheden
5: Wij bespreken uw CV en motivatie met een potentiele klant
6: Uw potentiele werkgever heeft interesse
7: U word uitgenodigd voor een gesprek met uw potentiele werkgever
8: Uw potentiele werkgever ziet uit naar verdere samenwerking
9: U heeft een proefperiode van 1 maand
9: Wij begeleiden u tijdens uw proefperiode
10: U bent aangenomen bij uw nieuwe werkgever
11: Wij ontvangen van uw werkgever de bemiddelingskosten
Opdrachtgever
1: U gaat akkoord met onze voorwaarden
2: U heeft een profiel van het door u gewenste kandidaat
3: U stelt ons op de hoogte van het door u gewenste kandidaat
4: Wij nemen contact met u op voor nadere informatie betreft het profiel
5: Indien gewenst kan er een gesprek plaatsvinden op locatie om het profiel verder te bespreken
6: U gaat akkoord met ons zaken te doen
7: Wij stellen u kandidaten voor middels CV en motivatie
8: Bij interesse volgt er een gesprek met de kandidaat
9: U bied de kandidaat een arbeidscontract aan
10: Wij begeleiden de kandidaat gedurende de proefperiode
11: Bij gebleken geschiktheid ontvangen wij onze bemiddelingskosten
Bedankt alvast,
Groet, Steve
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/38801-beschrijving-inhoud-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag