Ooit iemand van gehoord? Als ik op de site kijk, staat er een bijzonder slechte pitch, en nergens wordt duidelijk gemaakt wat mijn voordeel is. Mijn beeld is een vreselijk naieve organisatie die denkt dat ik door mijn website te laten keuren uit ga stralen een bonafide ondernemer te zijn. Heeft zo'n keurmerk kans van slagen?
Mijn reactie:
Hallo xxx,
Mag je me eerst vertellen waar ik aan getoetst wordt, waarom Prospects na het toetsen van mijn website zouden denken dat ik bonafide ben en hoe je hard gaat maken dat het allemaal zo slecht gaat met het mkb en internet. Ik ben benieuwd waar de stichting zijn conclusies op baseert, onafhankelijk onderzoek? Daarnaast wil ik je er op wijzen dat het en masse versturen van een aanbieding per mail zonder opt-in onder spam valt. In tegenstelling tot per post is dat per mail verboden. Over bonafide gesproken.
Oh, kost 150 euri, maar alleen als je site bonafide wordt bevonden ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nonex.nl
nonex.nl
Vandaag kreeg ik per mail:
Ooit iemand van gehoord? Als ik op de site kijk, staat er een bijzonder slechte pitch, en nergens wordt duidelijk gemaakt wat mijn voordeel is. Mijn beeld is een vreselijk naieve organisatie die denkt dat ik door mijn website te laten keuren uit ga stralen een bonafide ondernemer te zijn. Heeft zo'n keurmerk kans van slagen?
Mijn reactie:
Oh, kost 150 euri, maar alleen als je site bonafide wordt bevonden ;)
Aanbieders van dit grandioze aanbod vind jehier
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10299-stichting-mkb-okinternet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag