Geplaatst: 17 november 200618 j Christine 5.5k berichten 8 Trofeeën 322 Reputatie Boris Veldhuizen van Zanten heeft een nieuwe online gadget geintroduceerd: Fleck. www.fleck.com. Het werkt wel grappig, alleen heb ik het sharen nog niet kunnen uitproberen omdat er iets nog niet goed ging in de beta. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana
Geplaatst: 17 november 200618 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Quote We see you're using Internet Explorer. Unfortunately Fleck.com will only work well with Firefox during the beta period. If you want us to notify you when Fleck works with Explorer please contact us. Or Get Firefox with Google Toolbar for better browsing. :-X Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 17 november 200618 j Christine 5.5k berichten 8 Trofeeën 322 Reputatie Auteur Nils! gebruik jij Internet Explorer? heb je dan wel een goede firewall bij Nebib? christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana
Geplaatst: 17 november 200618 j Nils de Witte 7.8k berichten 8 Trofeeën 146 Reputatie Op 17-11-2006 om 14:17, Christine zei: Nils! gebruik jij Internet Explorer? heb je dan wel een goede firewall bij Nebib? Ja hoor. Heeft willem gemaakt. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance
Geplaatst: 17 november 200618 j Annedien Hoen 3.2k berichten 1 Solutions 8 Trofeeën 287 Reputatie Op 17-11-2006 om 14:26, Nils de Witte zei: Ja hoor. Heeft willem gemaakt. Famous Last Words. ;D Ik heb ook al even zitten betaën op Fleck. Veelbelovend, ik denk vooral in onderwijs/ontwikkel sferen en gebruik door bloggers die over hun vakgebied schrijven enzo... maar dat moet zich nog maar eens gaan uitwijzen. Ik hou het in de gaten.
Geplaatst: 17 november 200618 j René Zonneveld 488 berichten 8 Trofeeën 44 Reputatie Ik ben er mee aan het stoeien, maar mijn eerste gedachte was 'shit, dat ik dat niet heb bedacht!' Het lijkt me veelbelovend, hoewel Fleck natuurlijk niet de eerste is die zoiets probeert, maar de toegankelijkheid (voor Firefox-gebruikers) en het gebruiksgemak is veelbelovend (vergeet niet dat dit een beta-versie is). @Nils: Ik ken Willem niet, maar hij moet een geweldig betrouwbare uitstraling hebben... www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl | www.tekstschrijverdeventer.nl
Geplaatst: 17 november 200618 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie Op 17-11-2006 om 20:58, René Zonneveld zei: @Nils: Ik ken Willem niet, maar hij moet een geweldig betrouwbare uitstraling hebben... Tja mmm, blind vertrouwen op techneuten... NILS INSTALLEER FIREFOX NOU EENS !!!!!!
Christine
Boris Veldhuizen van Zanten heeft een nieuwe online gadget geintroduceerd: Fleck. www.fleck.com.
Het werkt wel grappig, alleen heb ik het sharen nog niet kunnen uitproberen omdat er iets nog niet goed ging in de beta.