Vanmorgen kreeg ik een brief van KPN dat op 11 december mijn
ADSl op verzoek van een niet bij naam genoemde andere adsl provider wordt afgesloten. ADSL wordt geheel verwijderd van mijn telefoonlijn.
Het bizarre is: Ik heb NIEMAND opdracht hiervoor gegeven, betaal m'n facturen netjes op tijd, wil niet switchen, ben prima over XS4all/ KPN combi tevreden om diverse redenen.
Het geval is dat ik helemaal geen opdracht om ook maar iets te wijzigen gegeven heb, zowel mondeling als schriftelijk, aan niemand. Vanmiddag ruim een uur telefonisch met diverse mensen van KPN, XS4all, Opta, gesproken.Niemand kan (of wil) me vertellen wie de provider is die 'uit het niets' mijn lijn opzegt. Mijn ADSL staat als 'sloop' bij KPN geregistreerd waar niets meer aan te doen is. KPN volgt de opdracht van de provider blindelings.
Het lijkt een kafka situatie te gaan worden, waarbij ik straks zonder
internet zit. Kent iemand dit probleem, en/of wat kan ik het beste doen?
dpid.nl | onderscheidend ontwerp tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dirk-Pieter van Walsum
Dirk-Pieter van Walsum
ADSL probleem! Help
Vanmorgen kreeg ik een brief van KPN dat op 11 december mijn
ADSl op verzoek van een niet bij naam genoemde andere adsl provider wordt afgesloten. ADSL wordt geheel verwijderd van mijn telefoonlijn.
Het bizarre is: Ik heb NIEMAND opdracht hiervoor gegeven, betaal m'n facturen netjes op tijd, wil niet switchen, ben prima over XS4all/ KPN combi tevreden om diverse redenen.
Het geval is dat ik helemaal geen opdracht om ook maar iets te wijzigen gegeven heb, zowel mondeling als schriftelijk, aan niemand. Vanmiddag ruim een uur telefonisch met diverse mensen van KPN, XS4all, Opta, gesproken.Niemand kan (of wil) me vertellen wie de provider is die 'uit het niets' mijn lijn opzegt. Mijn ADSL staat als 'sloop' bij KPN geregistreerd waar niets meer aan te doen is. KPN volgt de opdracht van de provider blindelings.
Het lijkt een kafka situatie te gaan worden, waarbij ik straks zonder
internet zit. Kent iemand dit probleem, en/of wat kan ik het beste doen?
dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10383-onbekende-provider-zegt-mijn-adsl-bij-kpn-op/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag