Er bestaan allerlei diensten om bij te houden wat de concurrent ofline doet. Wat-ie uitgeeft aan reclame, welke acties hij houdt, wat-ie per post of h-a-h laat bezorgen. Maar bestaan zulke services ook online?
Jaaah, ik ken de prijsvergelijkers.
Maar ik denk aan een Googspy voor Nederland, en wellicht zoiets als een banner scanner waarmee ik per sector of productgroep of zelfs geografische markt kan bijhouden wat mijn concurrenten doen.
Sterker nog: een shop spy die regelmatig scant wie er een webwinkel heeft in mijn productgroep, welke producten er verkocht worden tegen welke prijs, welke betaalsystemen gebruikt worden, hoe duur bezorging is en hoe snel, en zo voort.
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Er bestaan allerlei diensten om bij te houden wat de concurrent ofline doet. Wat-ie uitgeeft aan reclame, welke acties hij houdt, wat-ie per post of h-a-h laat bezorgen. Maar bestaan zulke services ook online?
Jaaah, ik ken de prijsvergelijkers.
Maar ik denk aan een Googspy voor Nederland, en wellicht zoiets als een banner scanner waarmee ik per sector of productgroep of zelfs geografische markt kan bijhouden wat mijn concurrenten doen.
Sterker nog: een shop spy die regelmatig scant wie er een webwinkel heeft in mijn productgroep, welke producten er verkocht worden tegen welke prijs, welke betaalsystemen gebruikt worden, hoe duur bezorging is en hoe snel, en zo voort.
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag