• 0

online factureringssysteem

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

alleen facturering? dat kan vlgs mij ook in excell, factureren online kan bij ieder online boekhoudpakket geintegreerd, worden de facturen meteen in je administratie verwerkt kan je meteen de openstaande posten bijhouden.

 

dat is makkelijk

Online boekhouden en dienstverlening in één met you book. Online abonnement, inclusief all-in administratieve dienstverlening al voor € 69,00 excl. BTW per maand!

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad een moeilijke markt denk ik. Veel branche gerichte pakketten hebben dit ook al ingebouwd. Nagenoeg alle webhosters werken met een pakket om gegevens en klachten bij te houden, met een soort helpdesk erin; vanuit deze pakketten kunnen ze ook factureren(wat bij hun nagenoeg automatisch gaat, omdat het om periodieke betalingen gaat).

 

Makelaars maken gebruik van een crm-pakket waar ook facturering bij in zit(wil niet zeggen dat ze het allemaal gebruiken, maar dat is punt 2).

 

Dit zijn twee markten waarover ik veel lees, vandaar dat ik deze even naar boven haal.

 

Je zal wel met een uitgebreid pakket moeten komen voor facturering denk ik, wil je een kans van slagen hebben. Ik zal de laatste zijn die zegt dat er geen markt voor is, maar het is zoals eerder gezegd wel een moeilijke markt. Zit je er eenmaal tussen kan je groeien, maar het zal moeilijk zijn om ertussen te komen.

 

Kan je het zelf ontwikkelen? In dat geval kan je proberen om een soort van budget-formule te maken zoals nu veel met webshops (is) gebeurd. Online voor een relatief klein bedrag per maand of per factuur-staffel en je klanten proberen te werven via google adsense.

 

Link naar reactie
  • 0

Het laatste had ik ongeveer in mijn hoofd. Voor een klein bedrag per maand kun je gebruik maken van het factureersysteem. Ik weet ook dat er zeer veel aanbieders zijn maar als je het online aanbied is in principe de hele wereld je markt.

 

Ik kan zelf programmeren. Ik maak al meer dan 7 jaar lang web applicaties in Java. Vroeger was ik Hoofd Administratie daarom heb ik ook goede kennis van hoe een factureersysteem er uit zou moeten zien.

 

Wij (ik probeer het samen te doen met een aantal anderen) zitten er ook over na te denken om geheel nieuwe functionaliteit aan te bieden, bijvoorbeeld het online doorsturen van de facturen naar de banken.

 

Andere ideen zijn ook welkom

JavaAtWork - file upload solutions

http://www.javaatwork.com

Link naar reactie
  • 0

Johannes,

 

Er bestaan al een flink aantal van dit soort programma's. Zelf hebben wij een aantal jaren terug een dergelijk systeem gebouwd als onderdeel van onze Business Management oplossing (Secundo). Dit is door klanten ook als losse module bruikbaar, maar we merken dat e.e.a. echter alleen in groter verband wordt aangeschaft.

 

In de regel zit alleen een startende ondernemer te wachten op dit soort oplossingen en zodra ze enigzins op gang zijn willen ze meer. Koppeling met commercieele activiteiten (CRM), orderverwerking, administratie etc. zijn dan de eerste dingen waar men naar gaat kijken.

 

Een goeie tip (ook al eerder gegeven door GroeiCoach) is inderdaad om samen met een klant zoiets te ontwikkelen. Heb je ook gelijk een referentiekader gedurende de ontwikkeling.

 

Daarnaast zijn er (met name in NL) toch nog veel bedrijven 'bang' om hun administratieve gegevens buiten de deur te plaatsen. Hou ook daar rekening mee.

 

Succes.

 

 

Wij adviseren, begeleiden en geven concrete invulling op het gebied van CLOUD oplossingen.

Link naar reactie
  • 0

Sta op het punt om er zelf één te maken geïntegreerd met een aantal andere webapplicaties. Een onderdeel daarvan is digitaal factureren en daar vind ik maar weinig concrete informatie laat staan implementaties voor. Ik bedoel dan niet de factuurtjes per mail die naar consumenten gestuurd worden maar b2b facturen waar je met digitale handtekeningen e.d. aan de slag moet. Als je je applicatie gecertificeerd krijgt door de belastingdienst zijn er vast genoeg ondernemers die willen besparen met digitale facturen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 184 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.