Ik heb een idee voor de import van een nieuw product, wat een soort gadget is/moet zijn. Uiteraard wil ik deze in zoveel mogelijk winkels krijgen, maar hier heb ik helemaal geen ervaring mee. Daarom de volgende drie vragen:
- Hoe komt mijn product in de winkels, bijv Expo, V&D en Bijenkorf? Is dat direct contact zoeken met het hoofdkantoor van de winkelketen en onderhandelen? Of zitten er vaak groothandels tussen?
- Wat zijn de marges wat winkelieren zelf verwachten. Mijn geadviseerde verkoopprijs zal zo rond de 15 - 20 euro komen te liggen. Voor welk bedrag verwachten zij dan de producten te kunnen inkopen?
- Wat is gebruikelijk met de leveringsvoorwaarden?
Ik hoop dat jullie me hiermee een stapje verder kunnen helpen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jorritb
jorritb
Ik heb een idee voor de import van een nieuw product, wat een soort gadget is/moet zijn. Uiteraard wil ik deze in zoveel mogelijk winkels krijgen, maar hier heb ik helemaal geen ervaring mee. Daarom de volgende drie vragen:
- Hoe komt mijn product in de winkels, bijv Expo, V&D en Bijenkorf? Is dat direct contact zoeken met het hoofdkantoor van de winkelketen en onderhandelen? Of zitten er vaak groothandels tussen?
- Wat zijn de marges wat winkelieren zelf verwachten. Mijn geadviseerde verkoopprijs zal zo rond de 15 - 20 euro komen te liggen. Voor welk bedrag verwachten zij dan de producten te kunnen inkopen?
- Wat is gebruikelijk met de leveringsvoorwaarden?
Ik hoop dat jullie me hiermee een stapje verder kunnen helpen.
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10522-hoe-verkopen-aan-grote-winkelketens/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag