Op dit moment draait onze datingsite een week of vier. In de statistieken lees ik dat de gemiddelde verblijfsduur van de bezoekers erg kort is.
< 5 s. 1230 61.4 %
5 s. - 15 s. 64 3.2 %
15 s. - 1 min. 315 15.7 %
1 - 2 min. 92 4.6 %
2 - 5 min. 115 5.7 %
5 - 10 min. 76 3.8 %
10 - 15 min. 32 1.6 %
15 - 30 min. 65 3.2 %
> 30 min. 14 0.7 %
We hebben een paar aardige USP's waardoor de site erg aantrekkelijk zou moeten zijn. Zo plaatsen we bijvoorbeeld geen profielen zonder foto's om mensen met verkeerde motieven te ontmoedigen. Een deel van onze USP's staat op onze homepage, voor iedereen te lezen..
Mensen die zich nu inschrijven, hoeven tot 1 januari 2008 niet te betalen. Een leuke prikkel zou je denken, maar toch is 64% van de bezoekers binnen 5 seconden weg.
Ik heb wel een paar ideeën en vermoedens maar hoor graag jullie mening. Ik ben bevooroordeeld.
Willen jullie eens naar mijn site kijken ( langer dan 5 seconden ;) ) en vertellen hoe die op je overkomt? Het hoeft zeker geen professionele reactie te zijn. Iedere marktonderzoeker zal het met me eens zijn als ik zeg: "Liever twintig reacties van consumenten dan één van een deskundige." Hou je niet in!!
Voor je op m'n link klikt: Ga er vanuit dat je gegoogeld hebt op DATINGSITE.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MisterQ
MisterQ
Hallo allemaal,
Op dit moment draait onze datingsite een week of vier. In de statistieken lees ik dat de gemiddelde verblijfsduur van de bezoekers erg kort is.
< 5 s. 1230 61.4 %
5 s. - 15 s. 64 3.2 %
15 s. - 1 min. 315 15.7 %
1 - 2 min. 92 4.6 %
2 - 5 min. 115 5.7 %
5 - 10 min. 76 3.8 %
10 - 15 min. 32 1.6 %
15 - 30 min. 65 3.2 %
> 30 min. 14 0.7 %
We hebben een paar aardige USP's waardoor de site erg aantrekkelijk zou moeten zijn. Zo plaatsen we bijvoorbeeld geen profielen zonder foto's om mensen met verkeerde motieven te ontmoedigen. Een deel van onze USP's staat op onze homepage, voor iedereen te lezen..
Mensen die zich nu inschrijven, hoeven tot 1 januari 2008 niet te betalen. Een leuke prikkel zou je denken, maar toch is 64% van de bezoekers binnen 5 seconden weg.
Ik heb wel een paar ideeën en vermoedens maar hoor graag jullie mening. Ik ben bevooroordeeld.
Willen jullie eens naar mijn site kijken ( langer dan 5 seconden ;) ) en vertellen hoe die op je overkomt? Het hoeft zeker geen professionele reactie te zijn. Iedere marktonderzoeker zal het met me eens zijn als ik zeg: "Liever twintig reacties van consumenten dan één van een deskundige." Hou je niet in!!
Voor je op m'n link klikt: Ga er vanuit dat je gegoogeld hebt op DATINGSITE.
Bijvoorbaat hartelijk dank voor je visie.
Peter ten Berge
www.q-mates.nl
www.q-mates.nl
Singles community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10631-waarom-zijn-bezoekers-van-mijn-site-binnen-5-seconden-weer-verdwenen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag