Wie van jullie heeft ervaring met het borgstellingskrediet? Ik ben bij twee banken geweest en alhoewel ze zeggen dat ze er mee werken, bijv. op hun website, blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn. Bij de ABN-AMRO was mijn gevraagde bedrag te klein. Het gaat vanaf 50.000 en ik heb dat nodig, maar zij werken er pas mee vanaf 200.000. Voor een andere lening was mijn gevraagde bedrag weer te groot.
Bij de ING "doen ze het bijna nooit". teveel werk dus voor ze en te kleine marges denk ik.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Mukje
Mukje
Beste allemaal,
Wie van jullie heeft ervaring met het borgstellingskrediet? Ik ben bij twee banken geweest en alhoewel ze zeggen dat ze er mee werken, bijv. op hun website, blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn. Bij de ABN-AMRO was mijn gevraagde bedrag te klein. Het gaat vanaf 50.000 en ik heb dat nodig, maar zij werken er pas mee vanaf 200.000. Voor een andere lening was mijn gevraagde bedrag weer te groot.
Bij de ING "doen ze het bijna nooit". teveel werk dus voor ze en te kleine marges denk ik.
Wie heeft er ervaring mee?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/10667-borgstellingskrediet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag