Ik heb op dit moment een Sitebuilder en hosting van tripod, waardoor ik nogal veel spam op mijn site heb staan. Ik vind zelf webdesign nog wel leuk om te doen, maar het moet niet té ingewikkeld zijn. Ik ben tevreden met een relatief simpele site, maar dat wel de informatie geeft aan klanten die ik geven wil. Ik heb op mijn huidige site circa 40 pagina's omdat ik ook een nieuwspagina heb, worden dit steeds meer op langere termijn.
Ik zoek dus een relatief goedkope sitebuilder + hosting
Een builder waar je simpel mee overweg kan
En waarbij je uitbreid mogelijkheden hebt, dus naast HTML, ook PHP scripts kunt gebruiken bijv en javascript.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Heyz,
Ik heb op dit moment een Sitebuilder en hosting van tripod, waardoor ik nogal veel spam op mijn site heb staan. Ik vind zelf webdesign nog wel leuk om te doen, maar het moet niet té ingewikkeld zijn. Ik ben tevreden met een relatief simpele site, maar dat wel de informatie geeft aan klanten die ik geven wil. Ik heb op mijn huidige site circa 40 pagina's omdat ik ook een nieuwspagina heb, worden dit steeds meer op langere termijn.
Ik zoek dus een relatief goedkope sitebuilder + hosting
Een builder waar je simpel mee overweg kan
En waarbij je uitbreid mogelijkheden hebt, dus naast HTML, ook PHP scripts kunt gebruiken bijv en javascript.
Wie weet waar ik iets dergelijks kan vinden?
mvg
Romano Sandee
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag