Mijn vraag is kort maar krachtig: Is het voor iemand met een normaal inkomen mogelijk om een discotheek te beginnen?
Ik weet namelijk dat je wel een bedrijf kan beginnen en dat je met een ondernemingsplan naar een bank kan gaan en die kan je dan als het goed is geld lenen. Maar een discotheek is (denk ik) niet zo goedkoop als 1 of andere winkeltje. Zou de bank mee willen werken? En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten als ik een discotheek zou starten!? ???
Alvast Bedankt,
Rex - (16 Jaar) - HAVO Leerling
PS: Ik ben me alleen maar aan het orienteren.... Ik kan toch geen discotheek beginnen als ik 16 ben. ;) Beetje TE jong :P
[titel aangepast - mod]
Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rex
Rex
Hey,
Mijn vraag is kort maar krachtig: Is het voor iemand met een normaal inkomen mogelijk om een discotheek te beginnen?
Ik weet namelijk dat je wel een bedrijf kan beginnen en dat je met een ondernemingsplan naar een bank kan gaan en die kan je dan als het goed is geld lenen. Maar een discotheek is (denk ik) niet zo goedkoop als 1 of andere winkeltje. Zou de bank mee willen werken? En zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten als ik een discotheek zou starten!? ???
Alvast Bedankt,
Rex - (16 Jaar) - HAVO Leerling
PS: Ik ben me alleen maar aan het orienteren.... Ik kan toch geen discotheek beginnen als ik 16 ben. ;) Beetje TE jong :P
[titel aangepast - mod]
Deze signature is gehuurd door www.impulsant.nl om deze jonge initiatiefrijke ondernemer te ondersteunen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1105-ik-wil-mijn-eigen-discotheek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
80 antwoorden op deze vraag