Hallo, Ik werk voor een computerbedrijf waar we regelmatig mensen nodig hebben voor tijdelijke computer gerelateerde klusjes van maximaal 1.5week lang, 40 uur per week.
Daar ik zelf deze mensen inwerk en aan het werk zet heb ik het gevoel dat ik deze mensen bij meer van dit soort bedrijfjes aan het werk kan zetten.
Ik wil heel graag een uitzendbureau starten naast mijn huidige baan om te kijken of ik het aankan, uiteraard wil ik deze mensen via mijn eigen uitzendbureau aan het werk zetten bij het bedrijf waar ik werk, tegen misschien een wat lagere prijs om het aantrekkeljker te maken en ik ook meer ervaring kan opdoen in deze branche.
Gelukkig ben ik best commercieel maar ik zou niet weten hoe ik hieraan moet beginnen en zou graag advies willen krijgen over het volgende:
waar krijg ik allemaal mee te maken?
is zoiets naast een fulltime baan te doen?
hoe vind ik bedrijven die interesse hebben in dit soort mensen?
hoe kan ik uitrekenen wat de gemiddelde uurprijzen zijn enz?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
moes2007
moes2007
Hallo, Ik werk voor een computerbedrijf waar we regelmatig mensen nodig hebben voor tijdelijke computer gerelateerde klusjes van maximaal 1.5week lang, 40 uur per week.
Daar ik zelf deze mensen inwerk en aan het werk zet heb ik het gevoel dat ik deze mensen bij meer van dit soort bedrijfjes aan het werk kan zetten.
Ik wil heel graag een uitzendbureau starten naast mijn huidige baan om te kijken of ik het aankan, uiteraard wil ik deze mensen via mijn eigen uitzendbureau aan het werk zetten bij het bedrijf waar ik werk, tegen misschien een wat lagere prijs om het aantrekkeljker te maken en ik ook meer ervaring kan opdoen in deze branche.
Gelukkig ben ik best commercieel maar ik zou niet weten hoe ik hieraan moet beginnen en zou graag advies willen krijgen over het volgende:
waar krijg ik allemaal mee te maken?
is zoiets naast een fulltime baan te doen?
hoe vind ik bedrijven die interesse hebben in dit soort mensen?
hoe kan ik uitrekenen wat de gemiddelde uurprijzen zijn enz?
Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11264-opzetten-uitzendbureau-wat-kom-hier-allemaal-bij-kijken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag