Wij zouden graag willen weten of het is toegestaan om een site na te maken met een geheel eigen script. Zo hebben wij juist het volgende gelezen:
ik bezig ben geweest met het opstarten van een gerechtelijke procedure tegen een site die denkt dat ze ons kunnen namaken.
De aanklacht is binnen en nu wacht ik op het politieverslag. Van zodra dit binnen is zal onze advocaat een rechtzaak aanspannen tegen de concurrenten. Laat dit meteen een goede waarschuwing zijn voor iedereen die ons na wilt maken.
De scripts die we willen gaan gebruiken zijn geheel zelf gescript, de dergelijke opzet is wel soortgelijk maar het is geen rip of iets dergelijks. Wel is het idee geheel hetzelfde. Het betreft hier een site waar een bezoeker binnen enkele minuten een geheel eigen site / account kan opzetten, tevens beschikt onze site over alle functies als het orgineel ( de site waar wij ons idee van hebben ) maar aangevult met nieuwe onderdelen en alles 100% zelf gescript.
Wat zijn de regels hierover en is dit toegestaan?
[edit mod]Ik heb een quote toegevoegd om eea te verduidelijken[/edit]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pemp
pemp
Wij zouden graag willen weten of het is toegestaan om een site na te maken met een geheel eigen script. Zo hebben wij juist het volgende gelezen:
De scripts die we willen gaan gebruiken zijn geheel zelf gescript, de dergelijke opzet is wel soortgelijk maar het is geen rip of iets dergelijks. Wel is het idee geheel hetzelfde. Het betreft hier een site waar een bezoeker binnen enkele minuten een geheel eigen site / account kan opzetten, tevens beschikt onze site over alle functies als het orgineel ( de site waar wij ons idee van hebben ) maar aangevult met nieuwe onderdelen en alles 100% zelf gescript.
Wat zijn de regels hierover en is dit toegestaan?
[edit mod]Ik heb een quote toegevoegd om eea te verduidelijken[/edit]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/11344-clone-site-namaken-toegestaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag