• 0

Betrouwbare producent voor metaal/kunststof product

Ik heb een ontwerp voor een nieuw produkt gemaakt. Het bestaat deels uit metaal (onderstel) en deels uit kunststof. Het geheel is inklapbaar en te vervoeren als een koffer. Marktonderzoek heeft geleerd dat er behoefte is en dat de verkoopprijs rond de 40 euro kan liggen. Ik ben al een tijd op zoek (higherlevel, google, etc) naar een betrouwbare en flexibele producent, maar tot op heden zonder resultaat. De kostprijs moet rond de 15 euro liggen en het marktpotentieel in Nederland alleen is zo'n 10.000 stuks op jaarbasis.

 

Wie heeft voor mij de ultieme tip?

 

[titel verduidelijkt - mod]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zult zo nooit de ultieme tip krijgen omdat er veel informatie ontbreekt.

 

Om jou een goed antwoord te kunnen geven zul je toch minimaal materiaalsoorten en verwerkingstechnieken aan moeten geven. En zeker ook complexiteit, zijn de halffabrikaten simpel samen te klikken of vraagt het iets mer handkracht.

 

Ik raad je aan nog maar eens naar je businessplan te kijken.

Je hebt wel een kostprijs naar geen leverancier, hoe kun je dan weten dat je een juiste kostprijs berekening gemaakt hebt ? Is in dekostprijs ook de prijs voor de verpakking meegenomen ?

En zo kan ik nog een hele waslijst aan vragen bedenken.

Verder ben ik bang dat je met de verhouding kostprijs/verkooprijs niet uit gaat komen.

Link naar reactie
  • 0

Iets laten maken in Nederland van metaal en kunstof... Kan dat nog dan? ;D

 

edit: voor E 15

 

Zeker weten, geen probleem! (ik zit in de kunststof ;) )

 

natuurlijk afhankelijk van wat het product is, maar een slim ontwerp kan al snel enkele 1000-den euro's schelen in alleen nog maar de matrijs kosten.

 

ik heb wel eens producten ontworpen die 20 ct per stuk (afname 1500 producten) kosten met lage matrijs kosten (500,-).

 

 

edit: en binnen 5 werkdagen (na opdracht) was de eerste serie al geleverd 8)

 

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.