Ga naar inhoud

Laptop, welk merk?

Geplaatst:

Persoon

Binnenkort moet ik ook maar een laptop, zijn er nog bepaalde merken goed of slecht in die sector? Momenteel lijkt mij een HP wel wat. Maar of het echt een goede keus is?

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Featured Replies

Geplaatst:

wimj

Er kunnen nog andere zaken een rol spelen. Een familielid (Studente) van me vroeg laatst om advies. Behalve de voor de hand liggende budgetbeperkingen weet dat ze vrij slordig omgaat met dit soort zaken. Vallen, er op zitten, broodkruimels in het toetsenbord: het zal allemaal gebeuren (Ze moest hard lachen toen ze mijn formulering hoorde, maar ze gaf me wel gelijk).

Met die vraag heb ik een bekende leverancier gemaild (Maar volgens mij mag ik de naam niet noemen), en die adviseerden op

basis daarvan Asus, Sony Vaio of een Toshiba. De laatste is het geworden.

Andere zaken die een rol zouden kunnen spelen zijn levensduur accu en leesbaarheid display (werken in de trein oid).

Al dit soort zaken haal je nooit en te nimmer uit de specificaties en zal je dus moeten gokken of op advies van anderen

afgaan. Maar belangrijk is dat je helder hebt wat belangrijk is.

Geplaatst:

Robbert08

Verder heb ik de keus voor een toetsenbord:

* Intern toetsenbord - US/Internationaal (qwerty) [inbegrepen in prijs]

* Intern toetsenbord - Nederlands (qwerty) meerprijs € 0,00

Hij staat standaard op US/internationaal ingesteld. Ik zou zelf zeggen normaal kies je voor Nederlands? Maar omdat hij standaard staat ingesteld op internationaal weet ik het niet.

Wat zeggen jullie?

Geplaatst:

Roel J

US/International Qwerty is het meest gebruikt

Nederlands Qwerty heeft en aantal kleine verschillen met speciale tekens zie wikipedia over de indeling

Maar kleine verschillen kunnen heel irritant zijn :)

ik zou gewoon voor US/International gaan...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.