Ik ben een startende ondernemer in de branche internetmarketing. Ik zal mijn klanten een contract aanbieden met de algemene voorwaarden die ik al klaar heb liggen.
Mijn vraag is: Is het verplicht de algemene voorwaarden te deponeren bij de kvk. Want een medewerker van de kvk heeft op een nonchalante manier gezegd dat het niet hoeft.... En zo ja wat zijn de voordelen???
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rintintin
Rintintin
Goedemiddag levellers,
Ik ben een startende ondernemer in de branche internetmarketing. Ik zal mijn klanten een contract aanbieden met de algemene voorwaarden die ik al klaar heb liggen.
Mijn vraag is: Is het verplicht de algemene voorwaarden te deponeren bij de kvk. Want een medewerker van de kvk heeft op een nonchalante manier gezegd dat het niet hoeft.... En zo ja wat zijn de voordelen???
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12162-algemene-voorwaarden-deponeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag