• 0

Diensten voor startende ondernemers

Aanbevolen berichten

  • 0

Als ik het verhaal zo lees, dan zou ik het ook lekker laten... gewoon omdat veel mensen contact proberen te krijgen en uiteindelijk niets meer horen... daardoor ontbreken ook de reacties hier, er is immers niets te melden.

 

Geen nieuws is goed nieuws, zeggen ze weleens... maar als startende ondernemer moet je zeker op je geld letten en je kan alles maar 1x uitgeven!

 

Maar mocht je met hun in zee gaan, dan zijn we uiteraard erg benieuwd naar je ervaringen!

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er niet veel vertrouwen in.

 

Een bedrijf dat jou communicatie gaat verzorgen is zelf NIET te bereiken en geeft geen reactie op duidelijke vragen. Dat geeft mij te kennen :o

 

Buiten dat ik vind dat je als bedrijf er zelf veel aan kunt doen om goed bereikbaar te zijn. Kom met een goede website met duidelijke informatie. Reageer op alle mailtjes (behalve op spam natuurlijk). En je bent al een heel eindje. ;)

 

Je kunt dat geld dus beter investeren in de eigen communicatie.

Net Collective heeft Kickstart website! De snelle start voor uw bedrijf op internet.
Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Flexstart is door het niet willen beantwoorden van mijn vragen in de ctrl, alt, del bak beland. Bedoel ... als ze mij niet eens kunnen helpen, wat kunnen ze dan bieden aan starters die van hun diensten gebruik maakt.

 

Anniewees .... ik ben vanmorgen bij Regus geweest. Die bieden veel, heel veel, enorm veel. Een betrouwbare club. Ik heb nog geen printing stuff van ze maar wel mijn eigen krabbels van vanmorgen over wat ze bieden:

  • Virtual Kantoor mogelijkheden: je krijgt een postadres en vriendelijke mensen nemen de telefoon op met je bedrijfsnaam ...
  • Kantoorruimte zelf huren. Je krijgt dan een mooie kamer met stekkerdozen en administratieve ondersteuning (van telefoniste tot secretaresse) je krijgt ondersteuning in allerhande administratieve hulpmiddelen ook de materiële van paperclip tot copie
  • Sharing office: je deelt dan een kantoor met een andere ondernemer
  • Tuch down membership. Dan kun je in heel Nederland gebruik maken van de Reguslocaties ... handig als je door het hele land afspraken wilt plannen. Ze zitten in Utrecht, Arnhem, Amersfoort, Hilversum. Je mag dus inpluggen wanneer en waar je wilt
  • Vergaderruimte voor als je meerdere mensen bij elkaar wenst te brengen, kun je voor 1 uur of meer uren ruimte huren
  • Ook bieden ze Video Conference
  • Verder kun je gebruik maken van de technische knowhow mocht je problemen met je computer of de printer hebben.
  • Als je bijv. met een Franse klant wilt babbelen, maar je spreekt niet tres bien Frans, dan zorgen ze voor een vertaler

En so on ... ze bieden echt heel veel. Ze kwamen zeer professioneel over met een goede uitstraling. Richten zich met name op starters. Afhankelijk wat je wenst hebben ze zéér scherpe prijzen.

Wil je abroad, dan kan dat ook ... ze zitten world wide in 48 landen. Van Singapore tot Zweden.

 

Afijn ... als je op zoek bent ... misschien dat je dan eens gaat kijken bij Regus.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik vond ze vroeger redelijk prijzig. Maar misschien dat ze nu goedkopere/kleinere ruimtes aanbieden? Even kijken.

 

Hihi....ze zitten zelfs in maleisie....:) En niet echt in een lullig gebouwtje:

http://www.regus.com/html/locations/centre.asp?centre_id=289&agent=

 

Kuala Lumpur International Airport is a short drive.

Die vind ik wel erg sterk! Ligt ongeveer 70 km buiten de stad! Plus dat het daar vandaan redelijk lastig is om de stad uit te komen (zeker in de spits).

 

Maar verder ziet het er leuk uit.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.