Lief zijn voor Kermie vandaag!

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Zo ... mijn dag is vandaag VERZIEKT !

Sorry .. hoor dat ik dat hier zo ventileer, maar ik had meegedaan aan de Noordzee FM actie "win een reis naar de Dominicaanse Republiek" en weet je wat MIJ gebeurd .... Collin Banks staat op mijn voicmail early this meurning .... met "jammer dat je niet opneemt, anders had JIJ de reis gewonnen"...... sjoet, sjoet, sjoet <>.

Hij heeft mij inmiddels wel een mailtje gestuurd (see below), maar daar word ik natuurlijk ook niet echt Vrolijk van ......

Ik ben dus duidelijk niet voor het geluk gebeuren ... alhoewel .... miskien heb ik meer geluk voor de selectie met Expeditie Robinson ... want daar heb ik me inmiddels voor ingeschreven.

 

***quote Collin Bank

Hoi Mikky, ja meid, helaas voor jou, we hebben je geprobeerd te bellen, maar je nam dus niet op!

Story of your life , op te maken uit je mailtje.....We

hebben iemand anders inmiddels blij gemaakt, maar we zullen haar de groeten doen van jou!

Joh, er komen nog veel meer acties bij NZFM, dus gewoon

blijven proberen....

 

Groetjes Vanessa en Colin Banks

***unquote

 

Zo ... dat ben ik even kwijt ... ga ik nu even ergens anders tegenaan trappen ... ben van huis uit niet agressief, maar ........

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Thanx, thanx, thanx ... maar ben vandaag weer helemaal back to earth hoor.

Zrski kwam gisteren met een kadootje aanzetten. Een Dominicaanse spaarpot. Daar heb ik even een briefje op gedaan met "help Mikky de zon in" ... dusseh ... alle donaties zijn welkom ;D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Zo da's wrang: even laten weten dat er een fantastische prijs aan je voorbij is gegaan, omdat je de telefoon niet hebt opgenomen. (misschien dat ze dat bij iedereen doen, voor de lol).

 

Zeg dan gewoon niets. Wat niet weet wat niet deert.

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.