Geplaatst: 12 juni 200718 j Dirk-Pieter van Walsum 99 berichten 8 Trofeeën 13 Reputatie http://labs.live.com/photosynth/default.html Kijk en geniet (applicatie =windows only). Een soort google earth maar dan op basis van heel veel foto's (applicatie van Microsoft live labs) We gaan nog veel mooie dingen zien. [titel aangepast - mod] dpid.nl | onderscheidend ontwerp tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen
Geplaatst: 12 juni 200718 j R.I.P. | Peter Bonjernoor 8.7k berichten 8 Trofeeën 582 Reputatie Zo te zien is je internet weer een tijdje afgesloten geweest. In de categorie "dit is zooooo augustus 2006" ;) Maar wel gaaf, inderdaad! IN MEMORIAM
Geplaatst: 12 juni 200718 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Hier een presentatie van Jaw-dropping Photosynth demo tijdens TED Gewoon even kijken, erg leuk. ;) Synergeon
Geplaatst: 12 juni 200718 j willemj 3.3k berichten 8 Trofeeën 192 Reputatie De beta versie die je zelf kunt draaien is pas een paar dagen oud. Dus zo 2006 is het niet (die link gaat over een aankondiging, nog niets live te gebruiken dus) Nico, tnx voor de link. Ik heb de beta van photosynth al geinstalleerd en mee gespeeld maar het seadragon verhaal was me ontgaan en dat is ook zeker de moeite waard.
Geplaatst: 12 juni 200718 j R.I.P. | Peter Bonjernoor 8.7k berichten 8 Trofeeën 582 Reputatie Op 12-6-2007 om 19:46, willemj zei: De beta versie die je zelf kunt draaien is pas een paar dagen oud. Dus zo 2006 is het niet (die link gaat over een aankondiging, nog niets live te gebruiken dus) Vorig jaar hadden ze een rudimentaire versie met die foto's van de Notre Dame draaien, al moet ik zeggen dat deze versie inderdaad een stuk uitgebreider is. Sorry, DP, ik was wat overhaast! IN MEMORIAM
Geplaatst: 14 juni 200718 j nonex.nl 3k berichten 8 Trofeeën 31 Reputatie Coool. Veel te leuk om dit soort links te zien als je druk bent.... Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel
Dirk-Pieter van Walsum
http://labs.live.com/photosynth/default.html
Kijk en geniet (applicatie =windows only). Een soort google earth maar dan op basis van heel veel foto's (applicatie van Microsoft live labs)
We gaan nog veel mooie dingen zien.
[titel aangepast - mod]
dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen