Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Gast Verwijderd account Guests Ik weet niet of dit bericht hier hoort (zo niet, dan mag het gerust verplaatst worden, maar): Stel, je zit op het moment in het buitenland (Hongkong om precies te zijn) en je paspoort verloopt op 16 juli aanstaande, dan kun je tot die tijd toch nog zonder problemen het land uit en Nederland weer in? Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Nico Schouten Retired Mod 5k 322 In principe wel, pas alleen op met tussenstops omdat sommige landen eisen dat je paspoort een THT datum hebben die 6 maanden ver in de toekomst ligt. Je kunt ook via consulaat of ambassade (wat heeft Hong Kong ? ) een paspoort aanvragen, kwestie van even checken. Synergeon Link naar reactie
TwaBla Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 TwaBla Legend 22,3k 1360 Nee, je komt er niet meer in. ;D Lees ook eens de Moscow Times, één van de laatste onafhankelijke media in Rusland (tijdelijk in Amsterdam). 🕊 🕊 🕊 Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Gast Verwijderd account Guests Dank jullie wel voor de reacties, dit stelt mij gerust :) Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 16 juni 2007 Geplaatst: 16 juni 2007 Iwan van Geelen Legend 3,2k 213 Als je je paspoort gaat vervangen vergeet dan niet dat je het visum (al is het maar een stempel) over moet laten zetten of een verklaring dat je paspoort is vervangen. In veel landen kan de politie dat doen. Anders kan je een probleem met vetrekken hebbben. Uit ervaring! geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 22 juni 2007 Geplaatst: 22 juni 2007 Gast Verwijderd account Guests Hoe zit het met het gegeven dat je paspoort bij vertrek uit Hong Kong nog minstens 2 weken geldig moet zijn? Link naar reactie
SYS123 Geplaatst: 22 juni 2007 Geplaatst: 22 juni 2007 SYS123 Newbee 5 0 Na enig googlen zag ik dat er verschillende minimale geldigheidsdata op de vertrekdatum aangegeven worden. Heeft een telefoontje naar het consulaat of ambassade nog geen duidelijkheid opgeleverd? Zij zullen je vast antwoord kunnen geven op jouw vragen. Succes! Link naar reactie
maarten88 Geplaatst: 23 juni 2007 Geplaatst: 23 juni 2007 maarten88 Junior 12 0 Voor mijn visum voor China moest mijn paspoort dacht nog 3 of 6 maanden geldig zijn. Hong-Kong weet ik niet, maar ik zou sowieso een nieuw paspoort aanvragen. Met spoed kan je die in paar dagen hebben. Binnenkort heb je toch een nieuw nodig. P.s. Als je erg veel reist kan je ook een tweede paspoort aanvragen. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen